شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 21164

حریفان اتحاد قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نيوز:حریفان تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
حریفان اتحاد قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور مشخص شدند
به گزارش  قم نيوز، با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کرده‌اند و برای بازی در مرحله نهایی در مجموع ۱۶ تیم شده‌اند.

این در حالی است که تیم‌های راه یافته به این مرحله، بازی‌های خود را در چهار گروه چهار تیمی انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم به مرحله سوم بروند، ضمن اینکه مرحله سوم در دو گروه چهار تیمی به انجام می‌رسد و چهار تیم مرحله پایانی راهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور می‌شوند.

مروری بر کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال منطقه‌ای جوانان باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که طبق برنامه‏‌‏ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال که مجری برگزاری لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور است، رقابت‌های مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای به انجام رسید که بازی‌های گروه سوم در قم برگزار شد و تیم‌های حاضر در این بازی‌ها به میزبانی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

براساس برنامه‏‌‏ریزی فدراسیون فوتبال کشورمان، شهر مقدس قم از یکشنبه یازدهم اسفندماه میزبان گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان بود و پنج تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها تا پانزدهم اسفندماه به میزبانی هیئت فوتبال استان قم و باشگاه اتحاد که نماینده قم در این دوره از بازی‌ها بود برای صعود به مرحله بعد با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نمایندگان تهران و قم راهی مرحله دوم شدند.

هیئت فوتبال استان قم نیز یک نماینده در این مرحله از رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان کشور داشت و بدین ترتیب تیم فوتبال جوانان اتحاد قم برای صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور با حریفان خود به رقابت پرداخت و با کسب عنوان نایب قهرمانی به مرحله بعد صعود کرد.

تیم‌های حاضر در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اتحاد قم، پارسیان البرز، شهرداری اراک، صبای تهران و مقاومت نوین گیلان بودند، در حالی که تیم جوانان اتحاد شادقلی قم با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های صبای تهران و شهرداری اراک، یک تساوی با تیم مقاومت نوین گیلان و باخت برابر پارسیان البرز با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه سوم، یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد در پایان بازی‌های مقدماتی از گروه سوم لقب گرفت.

تیم‌های حاضر در مرحله گروهی بازی‌های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور، در مرحله مقدماتی در هشت گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که از این گروه تیم صبای تهران با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و تیم اتحاد قم با کسب هفت امتیاز در مکان دوم ایستاد.

با انجام بازی‌های گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف سرانجام تیم‌های صبای تهران، اتحاد قم، پرسپولیس قائمشهر، شهرداری امیرکلای مازندران، شهرداری همدان، پالایشگاه شازند اراک، شهرداری اردبیل، ملی پوشان تبریز، توحید شوش، استانداری کرمانشاه، فجر کنگان بوشهر، شاهین اهواز، گل گهر سیرجان، سفیر سبز یزد و دو تیم از گروه هفت که بعد از صدور رای انضباطی مشخص خواهند شد به مرحله بعد راه یافته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdof0x.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما