چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 21105
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

تکمیل ۱۰ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در سال ۹۳ در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تلاش برای تکمیل ۱۰ ایستگاه در دست ساخت آتش‌نشانی در شهر قم خبر داد.
تکمیل ۱۰ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در سال ۹۳ در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری در توصیف مهم‌ترین اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سال گذشته با اشاره به اولویت دادن این سازمان به موضوع آموزش و پیشگیری در این سال اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش هر چه بیشتر ارائه آموزش‌های منظم برای اقشار مختلف مردم را پیگیری کردیم که در این راستا تفاهم نامه‌هایی با نهادهای عمومی و دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش و بسیج اقشار مختلف و محلات برقرار و دوره‌های آموزشی پیشگیری از سوانح برای آن‌ها برگزار شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم امسال برای نخستین بار انجام داد، آموزش دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی، تکایا و مساجد پیش از شروع دو ماه محرم و صفر بود که موجب شد امسال برای نخستین بار در شهر قم در این ۲ ماه که مردم به عزاداری در هیئت‌ها و مساجد مشغولند، هیچ حادثه‌ای رخ ندهد.

به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم این سازمان در سال گذشته با انجام تحول ساختاری درون خود تلاش کرد جایگاه این سازمان را با جذب نیروهای جدید و خرید تجهیزات ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۹۱ تنها ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر فعالیت می‌کرد، گفت: در سال ۹۱ کار ساخت دو ایستگاه دیگر به پایان رسید و در سالی که گذشت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم درگیر ساخت ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به طور همزمان بود.

وی با اشاره به قراردادهای این سازمان برای خرید تجهیزات عنوان کرد: در سال گذشته یک قرار داد ۳۷ میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات انفرادی داشتیم تا نیروهای آتش‌نشانی بتوانند بدون کمترین آسیب عملیات‌های خود را انجام دهند. اضافه شدن ۲۶ خودرو آتش‌نشانی از دیگر اقدامات این سازمان در سال گذشته است.

جعفری با اشاره به برنامه‌های سال ۹۳ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در سال جدید بنا داریم قراردادهایی را که به تصویب شورای محترم رسیده عملی کرده و کمبودهای سازمان را برطرف کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: از اولویت‌های دیگر کاری سال ۹۳ تکمیل ساخت ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در حال ساخت است تا شهر قم به استاندارد‌ها در این زمینه نزدیک شود.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان به طور مستمر به آموزش نیاز دارد خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نیروی جدید که به ما اضافه می‌شوند باید از بهترین دوره‌های آموزشی استفاده کنند تا بتوانند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف قم موفق باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwzar.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما