پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 21117

مسابقات لیگ باشگاه های کشتی قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیئت کشتی استان قم برگزاری رقابت های لیگ این رشته ورزشی را یکی از اولویت های مهم در سال 1393 عنوان کرد.
مسابقات لیگ باشگاه های کشتی قم برگزار می شود
به گزارش قم نيوز، محسن حلوایی اظهار کرد: در سال های اخیر با برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان قم چهره‌های جدید و مستعد را شناسایی کرده و با پرورش آنها زیر نظر مربیان با دانش کشتی قم ببه سطح اول کشتی معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: برای تداوم موفقیت های کشتی قم در سال جدید برنامه ریزی دقیقی انجام داده ایم تا در کنار اعزام هایی که به لیگ، انتخابی تیم های ملی و مسابقات قهرمانی کشور داریم، رقابت های لیگ استان را نیز با حضورچهره مستعد کشتی قم برگزار کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ما برنامه ریزی لازم را برای کسب موفقیت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و همچنین تداوم درخشش کشتی گیران قم در میادین برون مرزی را در سال جاری انجام داده ایم و امیدواریم که در سال ۹۳ نیز یکی از هیئت های پرمدال ورزش قم باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در رشته فرنگی چند کشتی گیر بسیار خوب و توانمند در اردوی تیم‌های ملی حضور دارند و مطمئنا حضور موفق آنها در کسب دوبنده تیم ملی می‌تواند سهمیه کشتی قم در تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به میادین برون مرزی را نیز افزایش بدهد.

حلوایی تاکید کرد: امید ما این است که شاهد حضور مجدد‌ هادی علیزاده پورنیا در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی باشیم، کشتی گیر ارزنده‌ای که از نخستین حضور خود در سال ۲۰۱۲ طلای آسیا را کسب کرد و دو بار در جام جهانی صاحب مدال های طلا و نقره شده است.

وی یادآور شد: این چهره ارزنده در دو جام جهانی کشتی گرفته و در دو دوره قهرمان و نایب قهرمان دانشجویان جهان شده و قطعا می‌تواند در سومین حضور خود در مسابقات کشتی جام جهانی یک بار دیگر نشان ارزنده و خوشرنگ طلا را به ارمغان بیاورد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: مطمئنم با تلاشی که مربیان ما در تمام رده‌های سنی انجام می‌دهند و چهره‌های مستعد را پرورش می‌دهند، به زودی چندین چهره جدید از کشتی استان قم به سطح اول کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به به حضور کشتی گیران قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان اشاره کرد و ابراز داشت: محمدجواد رضایی، علیرضا نجاتی، حسین ابراهیمی و علی اصغر شهبازی نفراتی هستند که هم در دهه سوم فروردین ماه به رقابت های بین المللی در باکو و آنتالیا اعزام می شوند و هم اینکه در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک حضور می یابند.

حلوایی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، در هر دو رشته آزاد و فرنگی کشتی قم تحولات خوبی را شاهد باشیم.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcbz8b5.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما