چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 21258

10 باشگاه کشتی در قم دارای مجوز فعالیت هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: باشگاه‌های فعال در کشتی نقش ارزنده‌ای در تداوم رشد و پیشرفت کشتی قم و تربیت استعدادهای رده‌های سنی پایه دارند.
10 باشگاه کشتی در قم دارای مجوز فعالیت هستند
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: در پنج سالی که با اعتماد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون کشتی، اعضای مجمع هیئت کشتی قم و ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی مسئولیت ریاست هیئت را بر عهده داشته‌ام، خوشبختانه با همدلی و وفاق این عزیزان و همکاری‌های خوبی که با هیئت کشتی قم شده، موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به واقع می‌گویم که در تحقق موفقیت‌های کشتی قم در سال‌های اخیر، باشگاه‌های فعال این رشته در استان نقش بسیار ارزنده و پررنگی داشته‌اند و اگر تلاش و کوشش مربیان دلسوز و فداکار نبود قطعا در گام نخست شناسایی استعدادها و در گام دوم پرورش آنها میسر نمی‌شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: چهره‌هایی همچون هادی علیزاده پورنیا، امیرحسین مولایی، مهدی مرادحاصلی، مهدی ابراهیمی، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، حسین ابراهیمی، علی اصغر شهبازی، علی زینتی رفاه و چندین و چند کشتی گیر دیگر همگی نتیجه همت، تلاش و پشتکار مربیان سازنده کشتی قم در باشگاه‌های فعالی است که در سطح استان دلسوزانه برای پیشرفت کشتی قم تلاش می‌کنند.

وی تأکید کرد: باشگاه‌ها نزد هیئت کشتی استان قم از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و ما نیز تلاش می‌کنیم در حد توان امکانات و نیازهای اولیه آنها را تامین کرده و بتوانیم حامی خوبی برای آنها باشیم تا کشتی قم همچنان بتواند برای ورزش استان و کشور افتخارآفرینی کند.

حلوایی در ادامه به اسامی باشگاه‌های فعال دارای مجوز فعالیت از سوی هیئت کشتی استان قم اشاره کرد و افزود: سالن کشتی مرحوم سلطانی‌نژاد واقع در مجموعه ورزشی تختی و سالن کشتی فجر واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم از جمله باشگاه‌های فعال کشتی قم هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع در جنب زورخانه شهید حسین فهمیده منطقه بلوار امین قم، سالن کشتی کانون بسیج ناحیه مقاومت امام رضا (ع) جنب پل نیروگاه واقع در خیابان اراک هم آموزش کشتی را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: سالن کشتی کانون سلمان واقع در میدان امام خمینی (ره)، سالن کشتی باشگاه شهید بیطرفان قم واقع در میدان معصومیه بلوار آیت الله کاشانی، سالن کشتی مجموعهٔ ورزشی مریم واقع در کوچه شماره ۱۵ خیابان آذر قم، سالن کشتی باشگاه ورزشی استقلال واقع در میدان امام خمینی (ره)، سالن کشتی جعفریه واقع در شهر جعفریه و سالن کشتی کانون اباذر در خیابان آیت‌الله کاشانی از سوی این هیئت دارای مجوز فعالیت هستند و علاقمندان به کشتی می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با مراجعه به هیئت کشتی واقع در انتهای مجموعه ورزشی تختی قم اطلاعات لازم در خصوص فعالیت‌های این باشگاه‌ها و همچنین ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را کسب و ارائه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6ini.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما