پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 21132
نایب رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر قم مطرح کرد

همکاری مطلوب ارگان‌ها در نوروز برای خدمت‌رسانی به زائران در قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: آماده سازی بوستان‌ها و کمپینگ‌های زائران به مدیریت واحد و نیز همکاری همه ارگان‌ها نیاز داشت که به خوبی انجام شد.
همکاری مطلوب ارگان‌ها در نوروز برای خدمت‌رسانی به زائران در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نعمت الله عواطف رستمی با اشاره به تقارن ایام عید با ایام فاطمیه در نوروز امسال گفت: شهرداری نوروز امسال کاملا موفق بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به زائران انجام داده است.

وی بیان کرد: امسال یک حرکت شتابدار را در آماده سازی بوستان‌ها داشتیم و شهرداری توانست مدیریت واحدی را داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه‌هایی که در پایان سال افتتاح شد عنوان کرد: آماده سازی بوستان‌ها، کمپینگ‌های زائران و نیز تخریب پل اراک احتیاج به یک مدیریت واحد و نیز همکاری همه ارگان‌های استان داشت که به خوبی انجام شد.

وی افزود: استفاده از تصاویر شهدا و نیز المان‌های مربوط به ایام فاطمیه بسیار خوب بوده و شهرداری توانسته است که منظور خود را به خوبی به زائران منعکس کند.

عواطف‌رستمی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی گفت: از نظر فرهنگی شهرداری به خوبی عمل کرده و المان‌هایی که شهرداری در سطح شهر به کار برده خود یک کار فرهنگی است که به طور غیر مستقیم می‌تواند اثر لازم را بر روی زائران بگذارد.

وی با بیان اینکه جمعیت بسیار زیادی نوروز امسال وارد قم شده‌اند اظهار کرد: شهرداری توانسته است که در مدیریت اسکان زائران موفق عمل کرده و رضایت آن‌ها را جلب کند.

عضو کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک شهر امسال بهتر از سال‌های قبل است گفت: در هیچ جای شهر ترافیک سنگینی را مشاهده نکردم و در کل شهر ترافیک بسیار روان بود.

وی با بیان اینکه شهرداری در این ایام در همه زمینه‌ها تلاش شبانه روزی دارد تاکید کرد: از همه عوامل شهرداری که در این ایام تلاش می‌کنند که زائران کریمه اهل بیت (س) لحظات خوشی را در قم داشته باشند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirzar.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما