جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 21142
فرمانده سپاه استان قم:

عطر ولایت‌مداری شهدا در سرزمین‌های نور پیچیده است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: عطر ولایت‌مداری شهدا در سرزمین‌های نور و حماسه پیچیده و نسل جوان به خوبی با برنامه معنوی راهیان نور ارتباط لازم را برقرار کرده است.
عطر ولایت‌مداری شهدا در سرزمین‌های نور پیچیده است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد ابراز داشت: حقیقتاً حضور در یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی جنوب آن هم در ایام نوروز و بهار طبیعت، لطافت و معنویت خاصی به انسان می‌بخشد که به جز اماکن مقدسه و مشاهد مشرفه، در جای دیگر نمی‌توان آن را درک کرد.

وی همچنین افزود: حقیقتاً باید بگویم که سرزمین‌های نور و حماسه، قطعه‌ای از بهشت است چرا که یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های یاران و سربازان فدایی خمینی کبیر است و هر گوشه‌ای از آن به خون مطهر شهدای ۸ سال دفاع مقدس رنگین شده است.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور خیل عظیم مردم به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که سبک زندگی شهدا که الهام گرفته از سبک زندگی اهل بیت(ع) است را برای عموم مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان تشنه حقیقت و معنویت تبیین کنیم و به راستی که راهیان نور به خوبی این زمینه و بستر را فراهم کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی، میعادگاه تجدید پیمان با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت است خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در اعتقادات ناب و اصیل فرهنگ شیعی دارد و ما برای دفاع از همه ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی خود در جنگ نرم فرهنگی با دشمنان، باید به فرهنگ ایثار و شهادت تکیه کرده و هر چه بیشتر و بهتر آن را اشاعه و بسط دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8ve8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما