يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 21193

ارتباط با گنجینه‌های دفاع مقدس سلامت فرهنگ را تضمین می‌کند

قم نيوز : قم نیوز:معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قم گفت: تداوم ارتباط با گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس، سبب انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به جامعه و تضمین سلامت فرهنگ می‌شود.
ارتباط با گنجینه‌های دفاع مقدس سلامت فرهنگ را تضمین می‌کند
به گزارش قم نیوز و به نقل روابط عمومی سپاه استان قم، اکبر بختیاری در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور با تشریح برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان، اظهار کرد: سیره عملی و معنوی رزمندگان اسلام در جبهه و رشادت‌های شهدای بزرگوار سپاه اسلام درس آموز بسیاری از تنگناهای فرهنگی و اقتصادی جامعه است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قم یکی از راه‌های مبارزه با شبیخون و رخنه فرهنگی دشمن را حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم ارتباط با گنجینه‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: تشکیل ستاد فرهنگی راهیان نور، فعال نمودن کمیته‌های تائید محتوای فرهنگی، راویان و اطلاع رسانی بخشی از اقدامات این معاونت در راستای اعزام مناسب‌تر و کیفی‌تر کاروان‌های راهیان نور بود.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی فرهنگی و ایجاد نمایشگاه کتاب در دو اردوگاه شهید زین الدین اندیمشک و شهید حبیب اللهی اهواز، تهیه و اجرای سین برنامه‌های فرهنگی و نصب و پخش بروشور زندگی شهدای شاخص سال ۹۳ در طول مسیر، کاروان‌ها و اردوگاه‌ها بخش دیگری از برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی از آغاز تا پایان زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور استان قم است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfmyd0.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما