جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 21278
رییس هیئت ووشوی استان قم خبر داد:

اعزام ووشوکاران قمی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت ووشوی استان قم از اعزام ووشوکاران قمی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خبر داد.
اعزام ووشوکاران قمی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار کرد: چند ماهی است که مسئولیت هیئت ووشوی استان قم را بر عهده دارم و پیش از آن به مدت ۳ سال و نیم مسئولیت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم را بر عهده داشتم و به سبب موفقیت‌های ورزش‌های رزمی و قرار گرفتن در جمع هیئت‌های بر‌تر به پیشنهاد عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان قم به هیئت ووشو آمدم.

وی درباره عملکرد ووشوی قم در سال ۹۲ گفت: با توجه به ارتقای جایگاه ووشو در سطح آسیایی و بین المللی و ورود این رشته به بازی‌های آسیایی، این رشته یکی از رشته‌های مدال آور کشور در مسابقات آسیایی است و با عنایت به تلاش و تمرکز هیئت ووشو بر روی نمایندگان قم در ترکیب تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، سال خوبی را در این رشته سپری کردیم.

رییس هیئت ووشوی استان قم عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم از تمان ظرفیت‌ها و تشکیلات ووشوی قم در راه توسعه هر چه بیشتر این رشته استفاده کنیم و گاهی اوقات شب‌ها به باشگاه‌های ووشو سرکشی می‌کنیم تا استعدادهای جوان را از نزدیک زیر نظر بگیریم.

اردستانی افزود: از اقدامات هیئت ووشو در زمستان ۹۲، انتقال خانه ووشوی استان قم از حاشیه شهر به مجموعه ورزشی راحله بود و این امر، گام مهمی برای تامین فضای تمرینی اختصاصی ووشو کاران به خصوص تیم ووشوی بانوان استان قم بود.

وی بیان کرد: اردوی ۳ ماهه‌ای را در قم برای ۳ ووشوکار قمی تدارک دیدیم تا در انتخابی تیم ملی ووشو موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در بازی‌های آسیایی شوند و می‌توان گفت حداقل ۲ نفر از این جمع شامل امیر نجفی و مرتضی خدابنده لو با احتمال بالای ۹۵ درصد به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.

رییس هیئت ووشوی استان قم خاطرنشان کرد: برنامه بلندمدتی برای ارتقای جایگاه ووشوی قم در کشور داریم و پس از بازی‌های آسیایی باید به فکر حضور نمایندگان ووشوی قم در مسابقات جهانی باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjo8e8.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما