شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 21290
از اواخر فروردین ماه

ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم از اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود.
ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، هیئت فوتبال استان قم در نخستین گام و برنامه کاری خود در سال جدید، از سر گیری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های قم و برگزاری مسابقات پیشکسوتان استان قم را در دستور کار دارد.

مسابقات فوتبال رده سنی پیشکسوتان قم همانند سال گذشته در فصل بهار پیش بینی شده است و به نظر می‌رسد بین ۱۰ تا ۱۶ تیم در این مسابقات شرکت کنند.

این مسابقات به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات به شکل گروهی با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم فوتبال بیت المقدس مدافع عنوان قهرمانی ۲ دوره اخیر این مسابقات است و تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس بعد از دو قهرمانی متوالی منطقه یک قم و یک قهرمانی تیم بهمن گلریز، سال گذشته برای دومین بار فاتح این مسابقات شد.

بیت المقدس در صورتی که امسال نیز قهرمان این مسابقات شود به سومین قهرمانی دست یافته و در تاریخ این مسابقات به نوعی یک رکورد از خود بر جای می‌گذارد.

بیت المقدس سال گذشته در دیدار نهایی به مصاف هلال احمر رفت و با کسب برتری چهار بر صفر برابر این موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مسابقات فوتبال رده سنی پیشکسوتان در زمره رده‌های سنی رسمی فدراسیون فوتبال و فیفا به شمار نمی‌رود اما برگزاری این مسابقات فرصتی برای مرور خاطرات فوتبال پویای دهه شصت قم و فضایی برای درگیر کردن دوباره پیشکسوتان با ورزش است.

در شرایطی که به به نظر می‌رسد این مسابقات جنبه ورزشی واضحی داشته باشد اما بازیکنان حاضر در این مسابقات با وجود سن و سال بالا، رقابتی نزدیک و نفس گیر با هم دارند و همین امر سبب می‌شود جذابیت این مسابقات به نحو چشمگیری افزایش یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzx0x.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما