شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 21293

دوره مربیگری ووشو بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره مربیگری ووشو بانوان اواخر فروردین ماه در قم برگزار می‌شود.
دوره مربیگری ووشو بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، هیئت ووشو استان قم در نظر دارد به همکاری فدراسیون ووشو کشورمان اقدام به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری ووشو در بخش بانوان در قم نماید.

هیئت ووشو استان قم تلاش‌های جدیدی را برای ارتقا سطح فنی مربیان و علاقمندان به این رشته رزمی در سطح استان قم آغاز کرده است و این در حالی است که فعالیت‌های هیئت ووشو از زمان حضور مهدی اردستانی در سمت ریاست این هیئت بیشتر و پر رنگ‌تر شده است.

با وجود تمرکز هیئت ووشو بر فعالیت‌های ووشوی مردان در راه افزایش ملی پوشان این رشته در قم و مدال آوری آنان در مسابقات بین المللی، توجه به ووشوی بانوان و سرمایه گذاری روی این بخش نیز از اهداف هیئت ووشو به شمار می‌رود.

در حالی که این هیئت در جهت برنامه ریزی برای دستیابی ووشو قم به موفقیت‌های بیشتر در کسب مدال از میادین داخلی و برون مرزی گام برمی دارد ‏، کسب مدال‌های خوشرنگ داخلی و بین المللی در دستور کار ووشو قم قرار گرفته است.

از این رو، دوره تئوری مربیگری رشته ورزشی ووشو با حضور مربیان ووشو قم از اواخر فروردین آغاز می‌شود و علاقمندان به این رشته می‌توانند با حضور در این دوره آموزشی تبدیل به مربی رسمی ووشو کشور با درجه کیفی مربیگری ۳ شوند.

این در حالی است که برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ و کارگاه‌های آموزشی این رشته نیز در دستور کار هیئت ووش استان قم قرار دارد و به نظر می‌رسد فدراسیون ووشو از برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی که رشد علمی ووش در قم را در پی دارد استقبال کند.

ووشو یکی از شش رشته‌ای است که اداره‌کل ورزش و جوانان آن را دارای قابلیت داشتن نماینده در مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی می‌داند و بر این اساس هیئت ووشو استان قم برای تحقق این تحقق این هدف مهم، به دنبال پرورش و معرفی قهرمانان مدال آور بین المللی از قم به ووشو کشور است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwx9x.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما