دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 21782

طرح آسیا ویژن در قم براساس استاندارد‌ها پیش می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: طرح آسیا ویژن در قم براساس استاندارد‌ها پیش می‌رود و در سال ۹۳ نیز برنامه‌های آسیا ویژن در قم ادامه می‌یابد.
طرح آسیا ویژن در قم براساس استاندارد‌ها پیش می‌رود
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی درباره اجرای طرح چشم انداز کنفدارسیون فوتبال آسیا موسوم به آسیا ویژن اظهار کرد: طرح آسیا ویژن در سال ۹۲ در قم کلید خورد و پیشرفت‌های خوبی در اجرای این طرح داشتیم و روند اجرای این طرح در سال ۹۳ نیز با حرکت در مسیر فازهای باقی مانده این طرح ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: در جلسه‌ای که با حضور مهدی بوجاریان نماینده فدارسیون فوتبال در موضوع توسعه آسیا ویژن در استان‌ها برگزار کردیم گزارش عملکرد اجرای این طرح در قم ارائه شد و روند اجرای این طرح مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: ایرادی که در حال حاضر بر ما وارد است وضعیت ساختمان هیئت فوتبال استان قم است چنان که باید هر کمیته حداقل یک اتاق یا واحد جداگانه در اختیار داشته باشد که در شرایط فعلی، محدودیت‌های ساختمان هیئت فوتبال استان قم اجازه چنین کاری را به ما نمی‌دهد.

بهرامی بیان کرد: با نامه نگاری‌هایی که با مسئولان استانی انجام شده امیدواریم فضایی برای احداث ساختمان جدید هیئت فوتبال استان قم در نظر گرفته شود که البته مسئولان موافقیت ضمنی خود را با این کار اعلام کرده‌اند و امیدواریم این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد.

وی افزود: فضایی را در منطقه پردیسان قم مد نظر داریم و می‌توانیم بخشی از کمیته‌های هیئت فوتبال که فشار کاری کمتری روی آن‌ها هست به ساختمان جدید منتقل شوند و سایر کمیته‌ها در ساختمان فعلی باقی بمانند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: طرح آسیا ویژن در قم طبق استاندارد‌ها پیش می‌رود اما نکته قابل توجه این است که در سند آسیا ویژن، استاندار، شهردار و مسئولان استانی جزئی از این مجموعه هستند و در حقیقت بخشی از اجرای طرح آسیا ویژن بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا بر عهده آن هاست و امیدواریم با حضور پر رنگ و حمایت بیشتر، هیئت فوتبال را در راه گسترش زیر ساخت‌های فوتبال یاری دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8ae8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما