شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 21701
رئیس هیئت فوتبال استان قم:

باشگاه های قم در موارد انضباطی در چارچوب قوانین رفتار کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم در واکنش به نامه نگاری باشگاه سفیر گفتمان قم با فدارسیون فوتبال گفت: باشگاه سفیر گفتمان قم سلسله مراتب اداری را رعایت نکرده است و باشگاه های قم در موارد انضباطی باید در چارچوب قوانین رفتار کنند.
باشگاه های قم در موارد انضباطی در چارچوب قوانین رفتار کنند
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی با براز گلایه‌مندی از فدارسیون فوتبال اظهار کرد: ما اعتقاد به سلسله مراتب در نظام اداری داریم اما باشگاه سفیر گفتمان قم سلسله مراتب اداری را در مورد پرونده انضباطی لیگ بر‌تر رعایت نکرده است و فدراسیون فوتبال هم نسبت به عدم رعایت سلسله مراتب واکنش نشان نداه است.

وی گفت: باشگاه سفیر گفتمان بدون اینکه به صورت رسمی و کتبی به ما مراجعه و مراتب اعتراض خود را به احتساب گل‌های خود در جریان مسابقاتی که حریفان برابر این تیم حاضر نشده‌اند اعلام کند با نامه‌ای دست نویس از طرف شخصی غیر از مدیر عاملش به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون مراجعه کرده و خواستار رسیدگی به پرونده‌ای انضباطی شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: روال قانونی کار بدین شکل است که باشگاه باید به طور رسمی و کتبی درخواست خود را از طریق مدیر عامل خود به هیئت فوتبال تسلیم کند و هیئت فوتبال نیز با ارجاع نامه به کمیته انضباطی پیگیر درخواست باشگاه می‌شود.

بهرامی ابراز کرد: پس از اینکه باشگاه سفیر گفتمان نامه‌ای به فدراسیون داده، از فدارسیون نامه‌ای برای هیئت فوتبال قم آمده و توضیحاتی داده شده است و ما نیز به فدارسیون این طور پاسخ دادیم که شما حق دخالت در هیئت‌ها یا فدراسیون‌های محلی را ندارید و ما این توقع را از فدارسیون داریم که به سلسله مراتب و قوانین احترام بگذارد.

وی در واکنش به مصاحبه سعید توسلی سرمربی تیم فوتبال سفیر گفتمان در مورد این موضوع بیان کرد: مطالب بیان شده از سوی توسلی جای تامل دارد اما من باید به ایشان بگویم که تا زمانی که هیئت فوتبال نامه‌ای را به صورت رسمی دریافت نکند بدیهی است که اظهار نظر رسمی هم نمی‌کند بنا بر این ما هنوز اظهار نظری در این مورد نکرده‌ایم که چنین واکنشی نشان می‌دهید.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: مربیان و باشگاه‌های فوتبال قم باید اطلاعاتشان را بالا ببرند و به وظایف و حقوق خود آشنا شوند و گفت و شنودهای شفاهی ملاکی برای تصمیم رسمی نیست و همه چیز باید در چارچوب قوانین اداری انجام شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: ما از باشگاه سفیر گفتمان و همه باشگاه‌ها انتظار داریم در موارد انضباطی در چارچوب قوانین رفتار کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca60nu.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما