دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 23964

اجرای طرح آسیا ویژن در قم نیازمند مشارکت مسئولان استانی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: اجرای طرح آسیا ویژن در قم نیازمند مشارکت مسئولان استانی است و در این صورت تغییر محسوسی در جریان توسعه فوتبال و زیرساخت‌های آن انجام می‌شود.
اجرای طرح آسیا ویژن در قم نیازمند مشارکت مسئولان استانی است
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار کرد: تداوم اجرای طرح آسیا ویژن با همکاری مسئولان استانی و جامعه فوتبال و فوتسال قم قابل انجام است و برای اجرای این طرح که هدف آن رشد ریشه‌ای فوتبال قم است مصمم هستیم.

وی گفت: در فصل جدید فوتبال قم با کوله باری از تجربه و با نگاهی سازنده‌تر به سمت پیشرفت فوتبال در قم حرکت می‌کنیم و امیدواریم تمامی جامعه فوتبال قم اعم از باشگاه‌ها، مربیان، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران همکاری لازم را با هیئت فوتبال داشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: مراحلی از طرح آسیا ویژن که برنامه توسعه زیرساخت‌ها و پایه فوتبال آسیاست در سال ۹۲ در قم اجرا شد و قصد داریم فاز جدید این طرح را عملیاتی کنیم و در صورت حرکت درست در این مسیر می‌توانیم انقلابی در فوتبال استان به وجود اوریم.

بهرامی افزود: تیم‌های لیگ برتری فوتبال قم از نظر زیر ساختی، تبدیل به مجموعه‌ای ثبت شده و قانونی شده‌اند و امسال، این شرایط برای تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ فوتسال قم نیز الزامی می‌شود.

وی عنوان کرد: در تشکیلات طرح آسیاویژن، تنها متولی فوتبال یک استان یا شهر دخیل نیست و اجرای این طرح نیازمند مشارکت تمامی مسئولان رده بالای استان است و در این صورت تغییر محسوسی در جریان توسعه فوتبال و زیرساخت‌های آن انجام می‌شود.

بالا‌ترین مقام مسئول فوتبال قم تصریح کرد: لیگ‌های فوتبال داخلی استان امسال نیز با قدرت و برنامه ریزی برگزار می‌شود چنان که مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم در مجموعه ورزشی تختی آغاز شده و لیگ‌های پایه نیز پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdon0x.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما