قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مجوز راه اندازی مدارس فوتبال تنها به باشگاه‌ها داده می‌شود.
مجوز راه اندازی مدارس فوتبال در قم تنها به باشگاه‌ها داده می‌شود
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی درباره وضعیت اخذ مجوز و فعالیت مدارس فوتبال در قم اظهار کرد: اخذ مجوز و فعالیت مدارس فوتبال طبق دستور العمل فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال صورت می‌گیرد و به زودی شرایط اعطای مجوز به باشگاه‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: مجوز راه اندازی مدارس فوتبال تنها به باشگاه‌ها داده می‌شود و به هیچ عنوان شخص حقیقی یا حقوقی که در لیگ‌های فوتبال پایه قم تیمداری نمی‌کند اجازه راه اندازی مدرسه فوتبال ندارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: مدارس فوتبال، قلب تپنده آینده فوتبال هستند و بر اساس اعلام آکادمی ملی فوتبال، باشگاه‌ها اجازه راه اندازی مدارس فوتبال دارند و خانواده‌ها یا علاقمندان به حضور در برنامه‌های آموزشی مدارس فوتبال، باید به این مورد توجه کرده و در مدارس غیر قانونی ثبت نام نکنند.

بهرامی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان قم تاکنون مجوزی مبنی بر راه اندازی مدرسه فوتبال و تبلیغات شهری به هیچ یک از باشگاه‌ها نداده است و بدیهی است فعالیت هر باشگاه، ارگان و اشخاص حقیق و حقوقی در این زمینه و اقدام به تبلیغات شهری در این زمینه غیر قانونی و قابل پیگرد است.

وی عنوان کرد: با ارسال نامه‌ای به سازمان زیباسازی شهرداری قم درخواست کرده‌ایم این سازمان برای نصب بنرهای تبلیغاتی مدارس فوتبال از مراجع خود مجوز هیئت فوتبال بخواهد و از همه همشهریان هم درخواست می‌کنم در زمان مراجعه برای ثبت نام در این مدارس از مسئولان مدارس فوتبال مجوز مربوط به سال ۹۳ را که اعتبار آن مربوط به امسال باشد طلب کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: اگر اشخاصی بدون داشتن مجوز اقدام به تبلیغات یا ثبت نام مدرسه فوتبال کنند و پس از آن برای دریافت مجوز مراجعه نمایند، هیئت فوتبال به درخواست آن‌ها ترتیب اثر نمی‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceez8w.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما