?>?> موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال ۹۳ ادامه می‌یابد | قم نیوز
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 21320

موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال ۹۳ ادامه می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال ۹۳ ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم آمار مدال‌های نمایندگان قم را افزایش دهیم.
موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال ۹۳ ادامه می‌یابد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی درباره فعالیت‌های این هیئت در سال ۹۲ اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌های هیئت دو و میدانی استان قم در سال ۹۲ با موفقیت اجرا شد و امیدواریم روند رو به رشد این رشته در قم در سال جدید نیز تداوم داشته باشد و دو و میدانی قم در سطح کشور باز هم بدرخشد.

وی گفت: سال ۹۲ یکی از بهترین سال‌های دو و میدانی قم بود و مدال‌هایی در سطح کشوری و بین المللی در رده‌های‌سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان برای قم به دست امد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: تیم نونهالان دو و میدانی قم در مسابقات منطقه‌ای کشور به مقام قهرمانی رسید و بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی، تیم اعزامی قم در بین قهرمانان تمام مناطق بیشترین امتیاز را به دست آورد و بر‌ترین تیم کشور در این رده سنی شد.

رضایی با بیان اینکه توجه به توسعه دو و میدانی در سطوح پایه از اولویت‌های این هیئت است تصریح کرد: موفقیت‌های دو و میدانی قم در سال ۹۳ ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم آمار مدال‌های نمایندگان قم در ماده‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان را از تعداد فعلی ۴۱ مدال افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته، ۶ مرحله استعدادیابی برگزار کردیم که ۴ مرحله آن مربوط به بخش آقایان و ۲ مرحله مربوط به بانوان بود و تلاش کردیم در راه گسترش این رشته ورزشی تعامل سازنده‌ای با نهادهای دیگر از جمله اداره کل آموزش و پرورش استان قم و نیروی مقاومت بسیج داشته باشیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی دو و میدانی قم به شکلی پویا‌تر از همیشه دنبال می‌شود چنان که در سال گذشته مسابقات لیگ استانی را با شرکت ۱۱ تیم از باشگاه‌ها و دستجات آزاد برگزار کردیم و با توجه به کاهش مشکلات سخت افزاری دو و میدانی قم، انتظار داریم مسیری صعودی را در سال پیش رو طی کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvxni.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما