يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 7938
در مجموعه یادگار امام برگزار می شود؛

رقابت مدعیان قهرمانی در هفت رشته دو و میدانی قهرمانی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از جدال مدعیان کسب عنوان قهرمانی پیکارهای قهرمانی قم در مواد و رشته‌های مختلف خبر داد.
رقابت مدعیان قهرمانی در هفت رشته دو و میدانی قهرمانی قم
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برنامه‌های متنوعی برای رشد و توسعه بیش از پیش دو و میدانی در قم اجرا کرده‌ایم که بخشی از آن اعزام به رقابت‌های کشوری و بخش دیگر برگزاری مسابقات استانی بوده است.

توجه به آموزش و استعدادیابی برای پیشرفت دو و میدانی قم
وی اضافه کرد: در این بین توجه ما به امر آموزش و استعدادیابی این رشته ورزشی نیز بسیار زیاد بوده است و در سه سال اخیر توانسته‌ایم تمامی نفراتی را که در حال حاضر افتخارآفرینان دو و میدانی قم هستند را از اردوهای استعدادیابی شناسایی کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود:‌ امسال در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، تیم‌های خوب و آماده‌ای تا کنون برای رقابت با حریفان اعزام شده‌اند و در لیگ هم فروغ خوبی از دو و میدانی‌کاران قمی شاهد بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در کنار تلاش برای اعزام تیم‌ها و نفرات آماده و قوی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، توجه زیادی به برگزاری رقابت‌های استانی این رشته در مناسبت‌های مختلف سال داریم.

رضایی بیان داشت: در واقع با توجه به اینکه در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان جامعه قرار داریم، هیئت دو و میدانی استان قم نیز تلاش و تکاپوی زیادی برای بهینه سازی وقت علاقمندان به این رشته آغاز کرده است.

رقابت مدعیان قهرمانی دو و میدانی قم در ۷ رشته
وی ادامه داد: در این مسیر علاوه بر اینکه همچنان به اجرای برنامه‌های خود در حوزه استعدادیابی ادامه می‌دهیم، مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان قم را نیز برنامه ریزی کرده‌ایم که در مواد و رشته‌های مختلف با شرکت مدعیان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی قم برای ورزشکاران این رشته و علاقمندان محدودیت خاصی از نظر سنی ندارد، ابراز داشت: پیست تارتان و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام میزبان دو و میدانی مدعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات امروز به انجام می‌رسد، اظهار داشت: شرکت کننده در این دوره از پیکارها در مواد ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و رشته‌های پرش طول، پرش ارتفاع، پرش با نیزه و پرتاب وزنه برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

رضایی یاد آور شد: تماشای این رقابت‌ها در مجموعه زیبای ورزشی یادگار امام قم برای تمامی علاقمندان و دوستداران این رشته ورزشی رایگان است و امیدواریم با حمایت‌هایی که در کنار مسوولان ورزش استان قم از سوی دوستداران این رشته صورت می‌گیرد، دو و میدانی قم همچنان روند رو به پیشرفت خود را ادامه بدهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.payct1a3vbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما