يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 21370

کار فرهنگی مقدم بر فعالیت‌های انتظامی است

قم نيوز : قم نيوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: کار فرهنگی مقدم بر فعالیت‌های انتظامی است.
کار فرهنگی مقدم بر فعالیت‌های انتظامی است
به گزارش قم نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی با بیان اینکه نیروی انتظامی نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ دارد، گفت: در نوروز امسال فعالیت سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی در کنار پلیس قابل تحسین بود البته فعالیت‌ها همواره باید جنبه هم‌پوشانی داشته باشد چراکه منفعت آن در راستای پیشبرد اهداف نظام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف وجوه مشترکی در فعالیت‌ها و اهداف خود دارند، ادامه داد: اگر نوعی هم‌پوشانی در فعالیت‌های آن‌ها وجود داشته باشد اثربخشی آن چند برابر می‌شود و در نهایت ثمره آن را مردم خواهند دید.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: باید مردم پیوستگی و وحدت عمل دستگاه‌ها را شاهد باشند و از تمام توان خود برای حل مشکلات و خدمت به مردم بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: در صورتی که توان‌، اختیارات و امکانات در کنار هم قرار گیرد پیوستگی به وجود آمده و موجب پیش روی کارها می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: خدمات و فعالیت‌های ارائه شده رفتارهای اجتماعی هستند که برای تعالی آن می‌توان از پشتیبانی بینش و دانش مردم بهره گرفت.

مجتبایی با اشاره به بازدید هوایی خود از محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: استان قم به دلیل قرارگرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان از موقعیت استراتژیکی بالایی برخوردار است، این حساسیت موجب شد تا علاوه بر پایش تصویری و افزایش نظارت و کنترل محورهای درون و برون شهری با بالگرد نیز مسیرها رصد شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx1qi.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما