دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 24223

اراده قاطع دستگاه قضایی و پلیس قم در مواجهه با ناهنجاری‌ها

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده انتظامی استان قم در نشست مشترک دستگاه قضایی و پلیس استان از اراده قاطع دستگاه قضایی و پلیس در مواجهه با ناهنجاری‌های این استان خبر داد.
اراده قاطع دستگاه قضایی و پلیس قم در مواجهه با ناهنجاری‌ها
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در این نشست که با حضور دادستان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، از این پس تمام افرادی که حامل سلاح سرد (چاقو) باشند، دستگیر و در مراجع قضایی استان محاکمه و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه فاز جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قم از هفته جاری آغاز شده گفت: پلیس علاوه بر وظایف انتظامی از اختیارات و مسئولیت‌های اجتماعی نیز استفاده کرده و مقابله و برخورد با حمل سلاح سرد، بدپوششی، مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی و بی‌انضباطی ترافیکی از اولویت‌های اجرای فاز جدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد بود.

مجتبایی ادامه داد: ناهنجاری‌های اخلاقی در قم هیچگونه توجیهی نداشته و پلیس بدون اغماض برخورد خواهد کرد و از پشتیبانی قاطعانه دستگاه قضایی استان نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه هزینه بداخلاقی و بی انضباطی‌های اخلاقی متخلفان افزایش می‌یابد اظهار کرد: اسامی و مشخصات مجرمان در سامانه مربوطه ثبت و منعکس شده و در صلاحیت‌های اخلاقی آن‌ها برای تصدی مشاغل و مناصب حال و آینده تجدید نظر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: تامین امنیت اخلاقی برای پلیس فراتر از وظیفه سازمانی بوده و یک تکلیف دینی است و پلیس استان در این ماموریت مسئولانه عمل کرده و میزان و معیار برخورد با متخلفان، قانون و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1iqi.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

تلخابی
سلام
من از پرسنل خدوم ناجاتقاضا دارم گشت های ویزه برای این وعیت بوستان های سطح شهر قرار بدهند بنده ساکن بلوار 15 خرداد هستم ولی جوان ها تا نیمه های شب در بئوستان یاس فلکه شهید محلاتی مشغول قلیان کشیدن و عربده کشیدن هستند سردار مجتبایی اصلا فکر این جور مسایل هستید