دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 24897

مرکز فوریت‌های پلیسی قم در رتبه نخست کشوری قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز‌: فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از یگان فوریت های پلیسی ۱۱۰ قم در جمع کارکنان، با اشاره به کسب رتبه اول فوریت های پلیسی ۱۱۰ قم در کشور از عملکرد فرمانده و کارکنان این یگان قدردانی کرد.
مرکز فوریت‌های پلیسی قم در رتبه نخست کشوری قرار دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی با تبریک ماه مبارک رمضان به ضرورت خودسازی در این ماه پرداخته و از عملکرد فرمانده و کارکنان یگان فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان قدرشناسی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر دو مولفه سرعت و دقت در رسیدگی به نیازهای پلیسی مردم، این یگان را درگاه دریافت اخبار برای استانداردسازی و رفع ضعف دانست.

وی با اشاره به تخصصی شدن دو گشت کلانتری و ۱۱۰، اظهار کرد: مغتنم شمردن زمان یعنی کاهش مدت رسیدگی به تماس های مردمی و افزایش پتانسیل نیروهای گشتی از توفیقات جداسازی این دو گشت در استان قم است.

سردار مجتبایی با تاکید بر سنجش و ارزیابی عملکرد پلیس استان در سرعت بخشی به تماس های تلفنی مردم، افزود: کیفیت و کمیت دو مقوله ای است که وقتی در مسیر واقعی خود قرارگیرد بستر جرم را در جامعه از بین می برد.

وی سپس با مهم دانستن جایگاه این یگان، ماموریت های گشت ۱۱۰ را با ارزش و حساس خواند و تصریح کرد: نگاه مردم به عملکرد پلیس، در گرو عملکرد این گشت نهفته است.

فرمانده انتظامی استان با تجلیل از عملکرد گشت ۱۱۰ قم رضایت مردمی را حاصل سرعت و دقت در رسیدگی به گزارشات همشهریان دانست و افزود: تلاش مضاعف پلیس استان نسبت به انجام ماموریت ها سبب ارتقاء عملکرد در کسب رتبه اول در کشور شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaoe8.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما