دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 21413

توجیه متمکنین برای انصراف از دریافت یارانه نقدی ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم گفت:امیدواریم با همکاری اصناف و نهادهای مردمی زمینه انصراف از یارانه کسانی که احتیاج ندارند فراهم گردد.
توجیه متمکنین برای انصراف از دریافت یارانه نقدی ضروری است
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به دو مقوله مهم مورد بحث در این جلسه شامل تشکیل ستاد هدفمند کردن یارانه ها و اعتبارات هزینه ای ادارات گفت:در ابتدای سال ۹۲ میزان اعتبارات هزینه‌ای مصوب برای حقوق و مزایا ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود.

وی افزود:در پایان سال اعتبارات هزینه ای بالغ بر به ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید که اسفند ماه ۲۴ میلیارد تومان کسری داشتیم که ماوالتفاوت این رقم از محل اصلاح قانون بودجه تامین شد.

وی درمورد سایر هزینه ها نیز بیان داشت:ابتدای سال در خصوص سایر هزینه‌ها ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار داشتیم و در پایان سال ۹۲ نیز اجازه جابجایی ۳۶ میلیارد ریال از محل هزینه‌های تملک دارایی به دست آوریم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم ادامه داد:هزینه های دیون ادارات با ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان بسته شد که با وجود هزینه های اجتناب ناپذیر دستگاه‌ها، ادارات باید دیون ادارات خدماتی مثل برق و آب را رعایت کنند هرچند دیوان محاسبات نیز در این راستا وضعیت را کنترل می کند.

وی با بیان اثرات و برکات سفر رهبر معظم انقلاب به قم عنوان کرد:در زمینه تملک دارایی‌ها با توجه به پیگیری‌های انجام شده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۲ برای ما بسیار مبارک بود و در این زمینه دو برابر اعتبارات استانی اعتبار دریافت کردیم.

رضوی تصریح کرد:در سفر رهبری ۶۱ میلیارد تومان دریافت شد که با توجه به دریافت اعتبارات در پایان سال ۹۲ باید مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی این اعتبارات را تا تیرماه سال جاری جذب نمایند همچنین اعتبارات استانی ۱۴۰میلیارد تومان بود که با وجود مشکلات و موانع توانستیم با پیگیری های لازم آن را دریافت نمائیم.

وی پیرامون تشکیل ستاد هدفمندی یارانه ها نیز توضیح داد:این ستاد از ۲۰ فروردین ماه ثبت نام را آغاز می کند که دستورالعمل های آن به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد که امیدواریم با همکاری اصناف و رسانه ها و تشکل های مردمی زمینه انصراف کسانی که به یارانه احتیاج ندارند فراهم گردد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeynu.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما