سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 21476

تجلیل از مادران و همسران شهدا در قم

قم نيوز : قم نیوز: مادران و همسران شهدا روز یکشنبه 24 فروردین ماه به همت بنیاد شهید استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) تجلیل می‎شوند.
تجلیل از مادران و همسران شهدا در قم
به گزارش قم نیوز، سردار سید جواد هاشمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش روز ۲۴ فروردین سال جاری با حضور یک هزار همسر و مادر شهید برگزار می‎شود که در این میان از ۳۰نفر تجلیل می‎شود که ۵نفر آنان مادر سه شهید هستند.

هاشمی عنوان کرد: این همایش در ساعت ۱۰ صبح روز مذکور در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‎شود؛ سخنران این مراسم نیز حجت‎الاسلام والمسملین توکل از اساتید اخلاق حوزه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شهر قم سه هزار همسر و مادر شهید زندگی می‎کنند که دراین بین ۱۱۹۵ مادر شهید در قید حیات هستند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم با ذکر این مطلب که حضرت ام البنین(ع) اسوه همه مادران شهداست، گفت: حضرت ام البنین(ع) با بذل مخلصانه و با بصیرت فرزندان رشید خود در مسیر قیام حق، نقشی تاریخی در این مسیر ایفا کرد.

هاشمی افزود: دشمنان اسلام امروز به دسیسه‎های خود به دنبال تخریب چهره فرهنگ شهادت هستند و آنهایی که دستشان به خون مردم بیگناه و آزاده آلوده است امروز به هر قیمتی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند ولی فرهنگ ایثار و شهادت آنها را ناکام خواهد گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: در همین راستا همایش مادران و همسران شهدا با الگوگیری از حضرت ام البنین(ع) و تجلیل از شخصیت این بانوی بزرگوار اسلام برگزار می‎شود.


انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmxe8.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما