چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 21534

اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در قم

قم نيوز : قم نیوز: عاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تدوین برنامه‌های این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.
اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در قم
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی ضمن گرامیداشت شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ فروردین برنامه‌های تدوین شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در روزهای مختلف این هفته اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این اداره کل پرداخت و گفت: اکران فیلم «مرتضی و ما» برای هنرمندان استان و دیدار با هنرمندان پیشکسوت قم از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین از دیدار مدیران هنری و برخی از هنرمندان استان با آیت‌الله جوادی آملی در یکی از روزهای این هفته خبر داد.

حجتی به برگزاری همایش روز هنر انقلاب اسلامی همزمان با روز شهادت شهید آوینی اشاره کرد و ادامه داد: این همایش توسط کانون بسیج هنرمندان استان قم و با همکاری این اداره کل چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۷ در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش کوچه ۲۸ برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری همایش پژوهشی چالش‌های هنر انقلاب اسلامی خبر داد و متذکر شد: این همایش توسط دانشگاه اسلامی هنر همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: برنامه‌های ذکر شده به همراه برنامه‌های متعدد دیگر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، سپاه، حوزه هنری و دیگر نهادهایی که در حوزه هنر فعالیت دارند در روزهای مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی در قم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceen8w.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما