جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 21653

ماهان تندیس قم با ۳ گل مشهد الرضا را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سومین بازی خود در لیگ بر‌تر فوتسال امیدهای کشور با ۳ گل مشهد الرضا را شکست داد.
ماهان تندیس قم با ۳ گل مشهد الرضا را شکست داد
به گزارش قم نیوز، روز سوم از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز در سالن گاز شهر اهواز به انجام رسید و تیم‌ ‌فوتسال امید ماهان تندیس قم به سومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرد.

در این مسابقه تیم امید ماهان تندیس قم در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر برابر مشهد الرضا به پیروزی رسید و سپس با ۲ گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند پیروزی خود را تثبیت کرد.

در این بازی طا‌ها نعمتیان در دقیقه ۷ گل نخست ماهان تندیس را به ثمر رساند و در نیمه دوم، نعمتیان در دقیقه ۳۲ و فرهاد فلامرزی در دقیقه ۳۸ برای نماینده قم گلزنی کردند.

در این مسابقه و در نیمه نخست ضربات سنگین فرهاد فلامرزی که در بازی قبل برابر میلاد تنکابن هت تریک کرده بود، ۲ بار تیرک دروازه مشهد الرضا را به لرزه درآورد و در نیمه دوم نیز تیرک دروازه ۲ بار دیگر ناجی دروازه مشهدالرضا شد.

ماهان تندیس در این مسابقه با ترکیب فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی، محسن رسولی و محمد نمک‌شناس با مربیگری علی شریفی به میدان رفت.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای راه یابی به دور دوم تلاش می‌کند

ماهان تندیس در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر یک برابر زاگرس خوزستان میزبان رقابت‌ها به پیروزی رسید و در دومین بازی با نتیجه ۴ بر یک میلاد تنکابن را شکست داد.

نماینده قم در چهارمین مسابقه خود در این رقابت‌ها روز شنبه ۲۳ فروردین از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف ماکوجوان آذربایجان غربی می‌رود.

مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر امیدهای کشور اواخر خردادماه در شهرهای رشت و مشهد برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی روشن شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgw39x.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما