يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 21727

اجرای نمایش حنانه با موضوع زندگی نامه حضرت زهرا(س) در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اجرای نمایش حنانه با موضوع زندگی نامه حضرت زهرا(س) به مدت هشت شب در قم خبر داد.
اجرای نمایش حنانه با موضوع زندگی نامه حضرت زهرا(س) در قم
به گزارش قم نیوز، حسین محمودی اظهار داشت: نمایش حنانه به نویسندگی و کارگردانی سید محمدجواد طاهری از سیزدهم جمادی‌الثانی مصادف با رحلت حضرت ام‌البنین(س) تا بیستم جمادی الثانی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با موضوع زندگی نامه حضرت زهرا(س)، خلافت امیرالمومنین علی(ع) و همچنین حضرت ام‌‌البنین(س) در قم اجرا می‌شود.

وی مجری این برنامه را موسسه فرهنگی هنرهای نمایشی آرین عنوان کرد و گفت: علی فرحناک، سید محمد حسینی، زهرا محمدباقری، مهدی رکنی، سعید اکبرزاده، فرزانه خان محمدی و... از بازیگران این نمایش هستند.

محمودی با بیان اینکه نمایش حنانه از ۲۴ تا ۳۱ فروردین ماه ساعت ۲۰ به مدت هشت شب در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم به روی صحنه می‌رود، ادامه داد: این نمایش با حمایت شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، شورای شهر و سازمان همیاری‌های شهرداری آماده شده و در این هشت شب اجرا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تماشای این نمایش را برای عموم آزاد و رایگان اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۲۹۰۱۵۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyyar.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما