چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 22289

برگزاری هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شانزدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان قم، چهارم و پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.
برگزاری هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان قم
به گزارش قم نیوز، حسین محمودی با بیان اینکه شانزدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان قم، چهارم و پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شانزدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم کار خود را با اکران فیلم‌های منتخب آغاز و با تجلیل از فیلمسازان این انجمن به پایان می‌رساند.

وی روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۲۰ را زمان اکران فیلم‌های منتخب اعلام کرد و افزود: فیلم‌های منتخب ۱۰ ساله انجمن سینمای جوانان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ اکران خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تشریح برنامه روز دوم پرداخت و ابراز داشت: در روز جمعه پنجم اردیبهشت ساعت ۱۸ نیز طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حبیب‌الله ایل‌بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و معاونین وی و همچنین دیگر مسئولان استانی، از فیلمسازان استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

محمودی با بیان اینکه هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان به صورت سالانه و غیررقابتی در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: نمایشگاه عکس نیز در نگارخانه شهید آوینی واقع در این اداره کل برپا شده است.

به گفته وی، در برنامه روز جمعه، رضا ابوذر به عنوان مسئول جدید انجمن سینمای جوانان قم معرفی شده و از زحمات علی بیطرفان قدردانی می‌شود.

محمودی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم خبر داد و افزود: این جشنواره در شهریورماه سال جاری توسط انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccoiqi.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما