چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 31928
منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

نخستین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر در قم برپا می شود

قم نيوز : قم نگار: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اولین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر با عنوان «شاید برای همیشه» در نگارخانه شهید آوینی قم برپا می شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر در قم برپا می شود
به گزارش قم نگار، حسین محمودی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نظر دارد در ایام ولادت با سعادت نگین انگشتری شهر مقدس قم، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، اولین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر در استان قم را با موضوع کریمه اهل بیت(س) و با عنوان «شاید برای همیشه» در قم برپا کند.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه با ۳۵ تابلو، توسط عاطفه وفایی از نمایش «شاید برای همیشه» عکاسی شده است، افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مهدی مهدوی راد با موضوع حضرت فاطمه معصومه(س) چندی پیش در قم به روی صحنه رفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه در این نمایش، گوشه ای از کرامات حضرت معصومه (س) به تصویر کشیده شده است، ادامه داد: در نمایش«شاید برای همیشه» قصه یک متخصص قمی از لندن (انگلیس) روایت می شود که به قصد شفای فرزندش به شهر مقدس قم سفر کرده است.

محمودی با اشاره به افتتاح نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر «شاید برای همیشه» در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: این نمایشگاه در روز شنبه ۲۴ مردادماه با حضور مسئولان و چهره های شاخص هنری در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۲۸ افتتاح و تا روز پنجشنبه ۲۹ مرداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و همچنین ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.
وی در پایان تصریح کرد: هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای نمایش آثار خود هستند می توانند در ساعت اداری با شماره تلفن های ۳۲۱۱۴۲۷۰ و ۰۹۱۲۵۹۴۵۵۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4oq1.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما