قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۱۷ و ‏‏۱۸ اردیبهشت همایشی با عنوان «تربیت اسلامی، فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌ها» در قم برگزار می‌شود.
برگزاری همایش تربیت اسلامی، فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی در دیدار با آیت‌الله نوری ‏همدانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه حوزه‌های علمیه ‏نسبت به آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارند و باید در برنامه‌های آموزش و تربیتی دانش‌آموزان ‏وارد شوند اظهار کرد: در سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعامل میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: در این سند رویکرد اسلامی محور است از همین رو حوزه‌های علمیه می‌توانند از ظرفیت‌های مختلف در زمینه پژوهش، برنامه ریزی درسی و تربیت و تبلیغ بهره ببرند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت‌ها در حوزه تربیتی و تبلیغی است، تصریح کرد: با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم محتوای درسی را بر پایه آموزه‌های دینی قرار دهیم در این راستا با تدوین نقشه جامع همکاری میان این دو نهاد می‌توان حمایت علما و اندیشمندان حوزوی را بدست آورد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به آمار حضور فعال دانش آموزان در عرصه‌های فضای مجازی خاطرنشان کرد: اینترنت ابزاری است همراه با تهدید‌ها و فرصت‌ها از همین رو با برنامه ریزی‌های انجام شد۱۷ و ‏‏۱۸ اردیبهشت همایشی با عنوان «تربیت اسلامی، فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌ها» برگزار می‌کنیم.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: استفاده از فضای مجازی و عرصه‌های ارتباطی نوین را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcipyar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما