دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 21788

کتاب «همه صفحه پر از بابا» منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از انتشار کتاب «همه صفحه پر از بابا» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب «همه صفحه پر از بابا» منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به کتاب «همه صفحه پر از بابا» اظهار کرد: این کتاب از سری کتب مشاوره است که به نقش پدر می‌پردازد و شامل سه فصل است.

وی خاطرنشان کرد: فصل نخست این کتاب در زمینه خانواده و نقش‌های آن بحث می‌کند که به طور طبیعی در زمینه درک مفهوم پدر، گام‌های اساسی در زمینه نقش پدر، خودسازی و همسرگزینی است.

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به نقش‌های ثابت گفت: نویسنده به صورت کلی در واژگان مختلف این فصل را سامان داده که نقش‌های ثابت از جمله الگوی زندگی، سرپرستی، مدیریت زندگی، نقش حمایتی، ‌تربیتی، ‌پرورش هویت اجتماعی و پرورش مدیریت اقتصادی از مباحثی است که به عنوان نقش‌های ثابت پدر طرح بحث شده است.

وی خاطرنشان کرد: فصل سوم نقش‌های متحول مورد نظر بوده که مباحثی در زمینه نقش پدر در دوران بارداری و زایمان همسر،‌ نقش پدر در دوران کودکی و مباحثی زیر مجموعه‌ای مانند اذان و اقامه در گوش نوزاد، نام نیک گذاشتن، تراشیدن سر نوزاد و...‌ در این بخش آمده است.

روحانی عنوان داشت: وظیفه پدری در دوران نوجوانی از مباحث دیگر این کتاب است که نویسنده در آن به نقش‌های متحول وظیفه پدری در دوران نوجوانی اشاره می‌کند.

وی یادآور شد: نویسنده اشاره‌ای در زمینه بحث ازدواج و تشکیل خانواده داشته و در زمینه اهمیت این امر خطاب به جوانان بیان کرده که با ازدواج مسئولیت تشکیل، نگهداری و بالندگی یک خانواده را عهده‌دار می‌شوید، خانواده‌ای که مانند صدف گوهرهای ناب را می‌پروراند، البته اگر پایه‌های آن استوار نباشد وظیفه به خوبی انجام نشده است.

مدیر تدوین و انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: این نوشتار کمک می‌کند تا پدران با شناخت کامل نظام خانواده، نقش‌های موجود در آن و کارکردهای نقش پدری وظیفه سنگین خود را بهتر ایفا کنند.

کتاب «همه صفحه پر از بابا» در ۷۴ صفحه تالیف شده و با تیراژ ۳ هزار عدد و قیمت ۲هزار تومان به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfced0.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما