دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 21812

پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی شرط لازم جهاد فرهنگی است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در جهاد فرهنگی، پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی شرط لازم است.
پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی شرط لازم جهاد فرهنگی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا اظهار کرد: توقع نظام و مقام معظم رهبری از متولیان فرهنگی در سال ۹۳ یک حرکت سریع و جهادی برای اجرایی شدم طرح‌های مهم فرهنگی است که گروهی با تقسیم کار، به استخراج مباحث فرهنگی از متون دینی و روایی بپردازند، گروهی مباحث و مطالب استخراجی را مطالعه، تدوین و تدریس کنند و گروهی نیز با شیوه‌های جذاب، مباحث علمی و فرهنگی تاثیرگذار را با رویکرد جهادی تبدیل به طرح‌های فرهنگی با قابلیت اجرایی کنند تا مردم از مسیر این اقدامات منتفع شده و از زلال معارف الهی بهره مند شوند.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: به دنبال نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی قم طی پیشنهادی در شورای معاونان سازمان مرکز خواستار اقدام جهادی در مقوله فرهنگ دین شد که با تصویب این پیشنهاد، مقرر شد همایش معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در قم برگزار شود.

به گفته حجت‌الاسلام اکبری‌نیا در این همایش که نیمه دوم اردیبهشت ما برای می‌شود طرح‌های پیشنهادی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها جمع آوری، بررسی و برای کاربردی شدن تدوین خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی امور تبلیغی و دینی کشور بتواند در تحقق بخشی به شعار سال ۹۳ پیشتاز و نقش آفرین باشد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxj0x.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما