دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 21825

ضرورت رسیدگی به بافت فرسوده استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم ضرورت رسیدگی به بافت فرسوده را در استان قم مورد توجه قرار داد و گفت:‌ با یاری ادارات دولتی، کمک انبوه‌سازان و مشارکت مردم می‌توانیم این مشکل را نیز حل کنیم.
ضرورت رسیدگی به بافت فرسوده استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم محمد فلاح‌زاده در جلسه کمیته زیرساخت، عمران و آبادانی استان قم که با حضور مدیران دولتی و انبوه‌سازان بخش خصوصی برگزار شد ضمن دریافت نظرات سرمایه‌گذاران به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پیرامون اقتصاد مقاومتی، به ابلاغ حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور به استانداران سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: روحانی استانداران را نسبت به ارائه راهکارهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی موظف کرده است.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان برگزاری جلسات حول این موضوع را برای اصلاح فرایندها و قوانین موثر دانست و افزود: ارائه کاستی‌ها و مشکلات همراه با راهکارهای عملیاتی توسط بخش خصوصی در راستای نیل به این هدف راهگشاست.

فلاح‌زاده با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد بودجه کشور صرف مصارف جاری می‌شود، تصریح کرد: باید با کوچک‌سازی دولت در راستای کاهش بودجه جاری و تخصیص آن به طرح‌های عمرانی تلاش کنیم.

وی واگذاری طرح‌های عمرانی به پیمانکاران غیرتوانمند را از مشکلات دولت در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: این مسئله سبب شد تا پروژه‌ها با تاخیر به بهره‌برداری برسند و در نتیجه دولت متحمل هزینه‌های مازاد شد.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی استان ضرورت رسیدگی به بافت فرسوده را در استان قم مورد توجه قرار داد و افزود:‌ با یاری ادارات دولتی، کمک انبوه‌سازان و مشارکت مردم می‌توانیم این مسئله را حل کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchm6ni.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما