دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 21836

حضور بانوان دو و میدانی کار قم در مسابقات نوجوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: بانوان دو و میدانی کار قم در قالب تیمی ۳ نفره در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کردند.
حضور بانوان دو و میدانی کار قم در مسابقات نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز، مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور در حالی با قهرمانی استان فارس به پایان رسید که دختران دو و میدانی کار قمی در این مسابقات، نسبت به سال‌های قبل پیشرفت از خود نشان دادند.

تیم ۳ نفره فائزه صیدی، فاطمه صیدی و عاطفه احمدی به نمایندگی از استان قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در تهران شرکت کرد در این بین، فائزه صیدی در دو ۴۰۰ متر با مانع بهترین نتیجه را برای قم به دست آورد و پنجم شد.

فاطمه صیدی نیز که خواهر دو قلوی فائزه صیدی است در ۱۰۰ متر سرعت عملکرد نسبتا خوبی داشت و به مقام ششم کشور رسید ضمن اینکه عاطفه احمدی نیز در پرش طول، در کشور هشتم شد.

هدایت تیم اعزامی نوجوانان قم را به این مسابقات پریسا سادات روحانی از دو و میدانی کاران توانا و از مربیان جوان اما با تجربه دو و میدانی بانوان قم بر عهده داشت.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دختران نوجوان کشور که با حضور ۱۱۰ ورزشکار از ۱۶ استان اردبیل، آذربایجان غربی، همدان، خراسان شمالی، فارس، تهران، گیلان، زنجان، البرز، اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، قم و خراسان جنوبی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده بود، با قهرمانی استان فارس به پایان رسید.

در این رقابت‌ها تیم فارس با ۵۸ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های خراسان رضوی و تهران الف به ترتیب با ۴۱ و ۲۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

در این مسابقات دوومیدانی کاران در مواد ۴۰۰ متر مانع، پرش طول، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر، ۸۰۰ متر، پرتاب چکش و سه هزار متر، ۱۰۰ متر مانع، پرش سه گام، پرتاب دیسک، ۲۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرتاب نیزه، پرش ارتفاع و ۴۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmoe8.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما