سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 21865

4 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی هفته گذشته چهار نفر در دم جان باختند.
4 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری با تبیین حوادث هفته گذشته استان قم اظهار کرد: از ۱۶ تا ۲۳ فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفت که این تماس‌ها منجر به انجام یک‌هزار و ۸۸ مورد ماموریت شهری و جاده‎ای شد.

وی با بیان این‌که از حوادثی که رخ می‌دهد بخشی از آن به حوادث ترافیکی اختصاص دارد، ادامه داد: از شمار ماموریت‌های انجام شده ۳۶۴ حادثه مربوط به حوادث ترافیکی است که در این حوادث ۴۲۵ نفر آسیب دیدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم حادثه روز ۱۶ فروردین‌ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: این حادثه که در بلوار شهید خداکرم به وقوع پیوست بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با عابر پیاده یک نفر از شهروندان به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده فوت کرد.

وی به حادثه دیگری در ۱۸ فروردین‌ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان که در محور سلفچگان به قم رخ داد راننده وانت به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده فوت کرد.

باقری همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور قم جعفریه در ۲۳ فروردین‌ماه خبر داد و عنوان کرد: پس از اطلاع از این حادثه نزدیک‌ترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به طرف محل حادثه اعزام شد که با حضور در محل متاسفانه مشخص شد ۲ سرنشین پراید به علت صدمات و جراحات شدید وارده فوت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم حوادث مربوط به موتورسواران را مورد توجه قرار داد و گفت: در هفته گذشته ۲۳۷ مورد حوادث موتورسواری رخ داد که در این حادثه ۲۸۳ نفر از شهروندان مصدوم شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbswb5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما