يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 227
بی‌احتیاطی در قم حادثه آفرید؛

واژگونی پژو 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405، شش نفر مصدوم این حادثه توسط سه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
واژگونی پژو 6 نفر را راهی بیمارستان کرد
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های گرفته شده با اورژانس قم از تاریخ ۱۹ شهریور ماه تا ۲۵ شهریور ماه ۱۰ هزار و ۱۳۴ مورد بوده است.

وی ادامه داد: ۹۴۹ مورد ماموریت در این تاریخ صورت گرفته است که ۳۴۵ مورد تصادف شهری و ۶۷ مورد تصادف جاده‌ای رخ داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: ۳۴۵ نفر مجروح تصادفات شهری و جاده‌ای به بیمارستان اعزام شده که فوت یک نفر در حوادث تصادفی و ۱۹ نفر در حوادث غیرتصادفی گزارش شده است.

باقری با اشاره به مهم‌ترین اتفاقات و حوادث بارز در هفته گذشته عنوان کرد: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان شاهد شرقی در تاریخ ۱۹ شهریور ماه، چهار مجروح بر جای گذاشت که این مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ شهریور ماه، در کیلومتر ۱۵ جاده برخورد یک دستگاه پراید با تریلی گزارش شد که پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: در ۲۱ شهریور ماه م در محور دلیجان ـ نیزار واژگونی یک دستگاه ال ۹۰ گزارش شد که با حضور ماموران اورژانس پنج مجروح حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

باقری عنوان کرد: واژگونی یک دستگاه سمند در ابتدای دوربرگردان تاج‌خاتون در ۲۳ شهریور ماه سبب مصدوم شدن چهار نفر شد.

وی ادامه داد: در همین تاریخ، در جاده اراک مقابل استخر نیک اندیش در اثر برخورد یک دستگاه خاور با سواری پنج نفر مجروح شدند که این افراد با سه آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

باقری ۲۳ شهریور ماه را پرحادثه‌ترین روز در هفته گذشته دانست و‌ تصریح کرد: در این روز در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۳۰ در اتوبان ساوه ـ سلفچگان یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شد که شش نفر مصدوم این حادثه توسط سه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه پژو جی‌ال‌ایکس با پراید در کیلومتر ۵۰ جاده گرمسار هم شش نفر مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcebf8wijh8w.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما