سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 751

430 نفر در محورهاي مواصلاتي استان قم مجروح شدند

قم نيوز : قم نیوز: رييس مركز مديريت حوادث و فوريت های پزشكی قم گفت: بيش از 430 نفر در تصادفات يك هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان مجروح شدند كه از اين تعداد 323 نفر به بيمارستان منتقل شدند.
430 نفر در محورهاي مواصلاتي استان قم مجروح شدند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری روز سه شنبه با اعلام اين خبر افزود: از شنبه ۹ تا ۱۶ مهر، ۹ هزار و ۱۰۳ مورد تماس در اورژانس ۱۱۵ قم ثبت شده است.

وی با بيان اينكه ماموران اورژانس ۱۱۵ قم در اين مدت با انجام ۹۵۶ ماموريت شهری و جاده‎ای به حادثه ديدگان تصادفات رانندگی امداد رسانی كرده‎اند افزود: از اين تعداد ماموريت انجام شده ۳۷۵ حادثه مربوط به تصادفات شهری است و ۵۹ مورد ديگر نيز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی قم، باقری برخورد پژو با جدول در ۴۵ متری صدوق را از جمله حوادث هفته گذشته اعلام كرد و افزود: در اين حادثه كه ساعت ۲:۳۰ دقيقه بامداد روز سه شنبه ۱۲ مهر به وقوع پيوست، دو نفر مجروح شدند.

وی حادثه ديگر را مربوط به برخورد موتورسيكلت و سواری در كيلومتر ۳۵ اتوبان قم كاشان دانست و گفت: در اين حادثه كه ساعت ۲۱:۱۵ دقيقه سه شنبه ۱۲ مهر اتفاق افتاد، چهار نفر از مجروحان به مراكز درمانی منتقل شدند.

رييس مركز مديريت حوادث و فوريت های پزشكی قم برخورد پژو ۲۰۶ با پرايد در كيلومتر ۳۲ اتوبان قم تهران را يكی ديگر از حوادث هفته گذشته اعلام كرد و گفت: در اين حادثه كه ساعت ۲۰:۳۷ پنجشنبه ۱۴ مهر به وقوع پيوست هشت نفر مجروح شدند.

وی واژگونی يك دستگاه خودروی ريو در كمربندی امامزاده جمال را از جمله حوادث هفته گذشته عنوان كرد و افزود: در اين حادثه نيز كه ساعت ۰۱:۲۷ جمعه ۱۵ مهر رخ داد دو نفر مجروح شدند.

باقری حادثه ديگر هفته گذشته را مربوط به انفجار پيك نيك گاز در يك كارگاه تجاری دانست و گفت: حاصل اين حادثه كه ساعت ۲۳:۰۱ روز يك شنبه ۱۰ مهر اتفاق افتاد چهار مجروح بود.

وی با اشاره به حساسيت ماموريت های اورژانس ۱۱۵ در امداد رسانی به بيماران و حادثه ديدگان، از شهروندان خواست از هرگونه تماس غيرضروری با شماره تماس ۱۱۵ به شدت اجتناب كنند و به هنگام تماس با اورژانس به دقت دستورات پزشك مستقر در اين مركز را تا رسيدن تكنسين های اورژانس انجام دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgrq9u4ak9n.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما