شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 25053

حوادث ترافیکی قم 4 کشته برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حوادث روزهای اخیر در شهر مقدس قم متاسفانه چهار نفر جان خود را از دست دادند.
حوادث ترافیکی قم 4 کشته برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری با تبیین حوادث و رخدادهای هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت بیش از ۷ هزار مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم به ثبت رسید.

وی با تبیین شمار حوادث رخ‌داده در این مدت بیان کرد: یک هزار و ۵۶ مورد مأموریت شهری و جاده‌ای در طول یک هفته گذشته در استان قم به وقوع پیوست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم شمار مأموریت‌های هفته گذشته را ۳۹۵ مورد حادثه ذکر کرد و گفت: ۳۲۹ مورد از حوادث شهری و ۶۶ مورد نیز به حوادث جاده‌ای اختصاص داشت.

وی با اشاره به آسیب دیدگان این حوادث تصریح کرد: ۴۶۸ نفر در این حوادث آسیب دیدند که چهار نفر از این مصدومان در محل حادثه جان سپردند.

*۳۳۳ مجروح ارمغان سواری بر ارابه مرگ

باقری با تأکید بر اینکه بخشی از حوادث قم به موتورسواران اختصاص دارد گفت: در این مدت ۲۷۵ مورد حادثه ناشی از موتورسواری در قم رخ داد که ۳۳۳ نفر مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه به حادثه دیدگان در محل حادثه خدمات درمانی سرپایی ارائه می‌شود گفت: ۱۲۸ نفر از مصدومان این حوادث در محل حادثه به ‌صورت سرپایی درمان شدند و ۲۰۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

وی با تبیین مهم‌ترین حوادث این مدت تصریح کرد: برخورد یک خودروی پراید با یک دستگاه کامیون، برخورد یک دستگاه خاور با خودروی پرشیا، برخورد یک خودروی پراید با کامیون در محور پردیسان کهک مهم‌ترین حوادث این مدت بودند.

باقری با تشریح حوادث رخ ‌داده گفت: براثر برخورد یک خودروی پراید با یک دستگاه کامیون در محور جعفریه دو نفر به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده در محل حادثه جان سپردند.

وی اضافه کرد: یکی از مصدومان که خانمی حدود ۳۰ ساله بود با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی یکی از بیمارستان‌ها فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: براثر برخورد یک دستگاه خاور با خودروی پرشیا در محور جعفریه یک نفر به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده در محل حادثه جان سپرد.

وی حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور پردیسان - کهک را مورد توجه قرارداد و گفت: در این حادثه یک نفر در محل حادثه جان سپرد.

باقری تصریح کرد: در این حادثه دو نفر نیز مجروح شدند که با حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از دریافت خدمات اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما