يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 22116

ثبت‌نام بالغ بر 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از ثبت‌نام بالغ بر 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگری قم خبر داد.
ثبت‌نام بالغ بر 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگری قم
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری با اشاره به پروژه ۴۰۵ واحدی اظهار کرد: کسانی که فاقد واحد مسکونی هستند و تاکنون از خدمات مسکن استفاده نکردند، مشمول این پروژه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در حقیقت شامل والدین، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان ۲۵ درصد به بالا، آزادگان و فرزندان جانباز ۷۰ درصد است که تاکنون به هر دلیل خانه‌دار نشدند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: کسانی که از این شرایط برخوردار هستند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و پرداخت هزینه خود اقدام کنند تا پروژه هر چه سریع‌تر پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر در این پروژه ثبت‌نام کردند و تقریبا ۱۰۰ نفر باقیمانده است و کل پروژه در حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

جعفری با اشاره به وجود ۷۱ گلزار در استان قم گفت: از این تعداد ۱۴ گلزار در دست احداث بوده، ۲۶ گلزار احداث نشده و باقیمانده گلزارهای تکمیل شده است.

وی عنوان داشت: دو تا سه سال گذشته اعتبار خاص و قابل ملاحظه در این زمینه اختصاص پیدا نکرده و تنها توانستیم تعداد گلزارهای نیمه‌تمام را کاهش دهیم، البته اعتباری اخیرا آمده است تا گلزارهای در دست احداث تکمیل شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb08b5.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما