سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 16869
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خبر داد

ثبت‌نام 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگران در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه تاکنون 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگران در قم ثبت‌نام کرده‌اند گفت: افراد متقاضی در صورت درخواست می‌توانند در این پروژه ثبت‌نام کنند.
ثبت‌نام 200 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن ایثارگران در قم
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری امروز در قم با اشاره به شرایط ثبت‌نام در مسکن 405 واحدی اظهار داشت: جانبازان 25 درصد یا بالاتر، فرزندان،‌ همسر و والدین شهیدان در صورتی که فاقد مسکن باشند، می‌توانند در این پروژه ثبت‌نام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 200 نفر در پروژه 405 واحدی ثبت‌نام کرده‌اند بنابراین 205 نفر دیگر ظرفیت وجود دارد و در صورت تکمیل این ظرفیت پروژه 405 واحدی نیز سرعت می‌گیرد.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به ویژگی‌های پروژه 405 واحدی مسکن گفت: واحدهای مسکن این پروژه از 60 متر مربع تا 105 متر مربع است و برای ثبت‌نام 10 میلیون تومان دریافت می‌شود و وام 60 میلیون تومانی به متقاضیان تعلق می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت پروژه 792 واحدی تکمیل شده است، گفت: اکنون این پروژه در مرحله واگذاری است و 20 واحد هفته گذشته واگذار شده و 160 واحد دیگر یک یا 2 هفته آینده تحویل داده می‌شود.
 
جعفری با اشاره به توزیع وام‌های 60 میلیونی ویژه ایثارگران گفت: متقاضیان می‌توانند از این وام‌ها برای خرید یا ساخت مسکن استفاده کنند زیرا اکنون وضعیت مناسبی در بازار ساخت مسکن وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای ساخت مسکن این است که به محض اینکه متقاضی وام پیشین خود را تسویه کند، می‌تواند وام ساخت دریافت کند.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: افراد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و پیش از آنکه مصالح ساختمانی گران شود وام دریافت کنند و به احداث مسکن بپردازند.
 
وی یادآور شد: از ماه گذشته واگذاری وام آغاز شده و افراد متقاضی می‌توانند برای دریافت وام به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjhoev.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما