شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 22392
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

سینمای ایران به هالیوود و غرب نیاز ندارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: سینمای ایران یک سینمای اسلامی است و نیازی به سینمای غرب و هالیوود ندارد.
سینمای ایران به هالیوود و غرب نیاز ندارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه جمعه‌شب در اختتامیه شانزدهمین هفته فیلم و عکس که در تالار شهید آوینی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: هر یک از روسای جمهوری آمریکا که بر مسند قدرت نشستند ایران را محور شرارت نامیدند و تلاش کردند به جای افغانستان ایران را نشانه بگیرند ولی همان حربه‌ای که در صحرای طبس خوردند بار دیگر نوش جان کردند و جرات حمله به ایران را پیدا نکردند.

وی افزود: دشمن به دلیل اینکه جرات حمله به ایران را پیدا نمی‌کند از حربه تحریم استفاده می‌کند ولی ملت ایران با همه تحریم‌ها روی پای خود ایستاد و موفقیت‌های گوناگونی کسب کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: سال گذشته مردم ایران در انتخابات حماسه سیاسی انجام دادند و دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: دشمن نمی‌خواهد امید در کشور ما گسترش یابد به همین دلیل ذهن مدیران ما را آشفته می‌کند تا نتوانند تدبیر انجام دهند و هر روز واقعه و غوغایی جدید به پا می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز داشت: این یک فرصت است که در قالب حرکتی جهادی و مقاومتی در وضعیت موجود، جامعه را با همه ابعادش در ساخت اقتصاد مقاوم کند.

ایزدپناه ادامه داد: این محفل هنری مربوط به هنری است که از همه هنرها فراگیرتر بوده و به نسلی مربوط است که این نسل در دفاع مقدس تنفس کرده و با وجود تحریم حماسه سیاسی آفریده است.

وی فضای امروز سینمای ایران را سینمایی مستقل ذکر کرد و گفت: سینمای ایران سینمای اسلامی است و نیازی به سینمای‌هالیوود و سینمای غرب ندارد و این حرکت بسیار مطلوبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا هنرمندان را ناامید کنند ولی هنرمندان با هنرمندی این محفل فرهنگی و هنری را حفظ کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchixni.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما