شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 22395

برای جذب امکانات شمشیرم را از رو بسته‌ام

قم نيوز : قم نیوز: مدیر جدید انجمن سینمای جوان استان قم گفت: ما دچار کمبود بودجه و امکانات هستیم و برای گرفتن امکانت و تجهیزات لازم برای انجمن سینمای جوان از اکنون شمشیرم را از رو بسته‌ام.
برای جذب امکانات شمشیرم را از رو بسته‌ام
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر جمعه شب در مراسم معارفه مدیر انجمن سینمای جوان که در حاشیه اختتامیه شانزدهمین هفته فیلم و عکس استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: در سال‌های گذشته همیشه دویده‌ام و اکنون نیز به همان دلیل نفس نفس می‌زنم.

وی افزود: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به جوانان این شهر را به من داده است و همواره در انجام کارهایم بعد از طلب یاری از خدا و ائمه اطهار (ع) به شهدا تمسک جستم.

مدیر جدید انجمن سینمای جوان استان قم ادامه داد: چهار سال از عمرم را صرف خدمت در انجمن نمایش استان قم کردم و از شهدا توفیق خواستم و آبرویم را حفظ کردند و باید یادآور شویم که آرامش امروز ما به دلیل خونی است که دیروز شهدا در راه حفظ انقلاب و دفاع از میهن دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به انتصاب خویش به عنوان مدیر جدید انجمن سینمای جوان استان قم اشاره و ابراز کرد: از اعتمادی که به من شد و این مسئولیت سنگین به من واگذار شد قدردانی می‌کنم.

ابوذر ادامه داد: از مسئولان انتظار دارم مکانی ثابت را برای ساختمان انجمن سینمای جوان قم قرار دهند زیرا دیگر طاقت و حوصله اجاره نشینی و خانه به دوشی نداریم.

وی ادامه داد: انجمن سینمای جوان از نبود امکانات رنج می‌برد و ساخت فیلم خود را با دوربین فیلم‌برداری Sony ۱۷۰ انجام می‌دهد که امروزه حتی در مراسم‌های عروسی نیز از چنین دوربینی استفاده نمی‌شود.

مدیر جدید انجمن سینمای جوان استان قم خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان برای ادامه راه و سیر تعالی و پیشرفت نیازمند بودجه است و مسئولان باید توجه کنند که از اکنون شمشیرم را از رو بسته‌ام.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamenu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما