دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 4603
ريیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم خبر داد:

ارسال 880 عکس به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس

قم نيوز : قم نيوز: ريیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم از ارسال 880 عکس به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هفته فیلم و عکس استان قم خبر داد.
ارسال 880 عکس به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس
به گزارش قم نيوز، رضا ابوذر، با اشاره به پانزدهمین جشنواره هفته فیلم و عکس استان قم اظهار کرد: این جشنواره ۲۴ تا ۲۸ بهمن در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره هفته فیلم و عکس استان قم در چهار بخش برگزار می‌شود، گفت: ۱۵۸ فیلم کوتاه، ۸۸ فیلم‌نامه، ۸۸۰ عکس و ۶۰ پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ريیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم خاطرنشان کرد: استقبال چشمگیری از این جشنواره صورت گرفته و به ویژه در بخش عکس و پوستر آثار فراوانی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی یادآور شد: نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره هفته فیلم و عکس از بیستم تا ۲۸ بهمن در نگارخانه شهید آوینی دایر می‌شود.

ابوذر با اشاره به دیگر برنامه‌های جشنواره هفته فیلم و عکس گفت: فیلم‌هایی به صورت روزانه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در مدت برگزاری جشنواره پخش می‌شود و برخی از این فیلم‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مروری بر آثار روح‌الله مولوی ۲۶ بهمن، مروری بر آثار سیدمحمد صادق جعفری ۲۷ بهمن، دو کارگاه تخصصی کارگردانی و صدابرداری از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

ريیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم به اهداف برگزاری جشنواره هفته فیلم و عکس استان قم اشاره کرد و گفت: بالا بردن سطح علمی هنرمندان مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره بود تا بتوانیم هنرمندان متخصص و دارای سطح علمی بالا را تربیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها انگیزه هنرمندان را برای تولید فیلم افزایش می‌دهد تا فیلم‌های مناسبی تولید کنند و با مشاهده فیلم‌ها به اشکالات و ایرادات خود پی ببرند.

ابوذر یادآور شد: مسوولان باید توجه بیشتری به برگزاری جشنواره‌های فیلم و عکس داشته باشند و در زمینه تامین اعتبارات تبلیغاتی و تولیدی کمک کنند تا در سال‌های دیگر شاهد تولید فیلم‌های بهتری باشیم.

وی بیان داشت: هنرمند نباید هدفش این باشد که برای جشنواره فیلم بسازد، بلکه باید با توجه به نیازهای جامعه به تولیدات هنری بپردازد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.78ebjh8px9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما