شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 22409

دوره امام علی (ع)‌شناسی در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با نزدیک شدن به ماه رجب و قرار گرفتن در ایام ولادت امیرالمومنین دوره کوتاه مدت امام علی (ع)‌شناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها برگزار می‌شود.
دوره امام علی (ع)‌شناسی در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، دوره کوتاه مدت امام علی (ع)‌شناسی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (ع) آستان مقدس قم از ۷ اردیبهشت ماه جاری در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

در این دوره که به صورت عمومی برای برادران و خواهران علاقه‌مند برگزار می‌شود و هیچ گونه محدودیت سنی برای افراد ندارد، آیات و حجج اسلام والمسلمین همتیان، نظری منفرد، حسینی قزوینی، ‌ نجم‌الدین طبسی، اسکندری، سلیمانی، جباری، نصیری، مصطفی‌پور، محمد جواد طبسی، محمد جعفر طبسی، سید کاظم طباطبایی و محمد جواد طبسی و استاد علی اصغر رضوانی به عنوان اساتید حوزه به تبیین موضوعات دوره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، این دوره به معرفت‌شناسی، تاریخ‌شناسی، رفتار‌شناسی، آثار‌شناسی، اصحاب‌شناسی، دشمن‌شناسی و زیارت‌شناسی پیرامون شخصیت والای حضرت علی علیه‌السلام می‌پردازد.

ضرورت شناخت امام، نسب‌شناسی و ولادت، همراه با رسالت، ادله امامت و پاسخ به شبهات، امامت تا شهادت، سب زندگی فردی و اجتماعی، سبک تربیتی، آثار علمی امام علی (ع)، امام علی (ع) و قرآن، امام علی (ع) و عقل‌گرایی، فضائل امام علی (ع) از منظر معصومین، تربیت شدگان، ‌جرسان‌شناسی معارضان امام علی (ع)، ‌نجف‌شناسی و سیری در زیارت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از موضوعات مطروحه در این دوره است.

برپای این گزارش به شرکت کنندگان در این دوره که در ۱۵ جلسه از ۷ الی ۲۳ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، در صورت حضور منظم و قبولی در آزمون پایان دوره، گواهی دوره امام علی (ع)‌شناسی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت حضوری مراجعه و یا از ساعت ۱۴ الی ۲۰ با شماره تلفن‌های ۳۷۱۷۵۵۳۰ و ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyt9x.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما