يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 22466
در مسابقات فوتسال بانوان کشور رقم خورد

صعود تیم بانوان آبادگران قم به جمع ۸ تیم پایانی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در مسابقات فوتسال دسته دوم بانوان کشور به جمع ۸ تیم پایانی صعود کرد تا به صعود به دسته اول امیدوار باقی بماند.
صعود تیم بانوان آبادگران قم به جمع ۸ تیم پایانی
به گزارش قم نیوز، فدارسیون فوتبال اسامی تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس نماینده قم نیز در این جمع حضور دارد.

در پایان مرحله گروهی مسابقات فوتسال بانوان دسته دوم کشور که در شهرهای مختلف کشور برگزار شد تیم‌های پرنیان رودسر، شهرداری قروه، روستایی عشایری لردگان، تربیت بدنی اندیمشک، پیروزی کامیاران، آبادگران قم، شهرداری دزفول و جنوب شهرق تهران به مرحله پایانی صعود کردند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم که در مرحله برگشت مسابقات مرحله گروهی در کامیاران کردستان به میدان رفته بود سرانجام توانست پس از تیم پیروزی کامیاران عنوان دومی گروه را به دست آورده و به مرحله دوم صعود کند.

نکته جالب در مورد صعود نماینده قم این بود که با توجه به نتایج روز پایانی، ابتدا نماینده اصفهان که هم امتیاز و هم تفاضل با تیم آبادگران قم بود اما گل زده بیشتری داشت به عنوان تیم دوم گروه اعلام شد اما سپس با بررسی آمار نتایج دور رفت، اشتباه در محاسبه گل‌های زده تیم آبادگران خود تایید و تصحیح شد تا تیم آبادگران قم با تفاضل گل بهتر به مرحله دوم صعود کند.

در مسابقات دور برگشت لیگ فوتسال دسته دوم کشور تیم فوتسال بانوان آبادگران قم مقابل پیروزی کامیاران با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم در نخستین بازی از دور برگشت خود با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آریا خزر نکا مازندران گذشته بود و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۱۰ بر ۷ برابر هیئت فوتبال اصفهان مغلوب شده بود.

در دور رفت به میزبانی نکاء، تیم بانوان آبادگران قم با هدایت نرگس رضایی در نخستین مسابقه خود در نکا برابر تیم آریا خزر نکاء قرار گرفت و به تساوی ۲ بر ۲ برابر این تیم رضایت داد.

نماینده قم در دومین مسابقه به دیدار تیم هیئت فوتبال اصفهان رفت و در یک بازی بر‌تر با پیروزی قاطع ۶ بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد و سومین و آخرین مسابقه این تیم در دور رفت برابر تیم فوتسال پیروزی کامیاران برگزار شد که این مسابقه با برتری ۶ بر ۴ تیم پیروزی کامیاران کردستان خاتمه یافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmxe8.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما