سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 23558

نمایندگان تهران و کردستان راهی مرحله نیمه نهایی شدند

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان تهران و کردستان ضمن کسب جواز صعود به لیگ دسته اول، راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم شدند.
نمایندگان تهران و کردستان راهی مرحله نیمه نهایی شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات گروه دوم فوتسال بانوان کشور در قم به پایان رسید و در حالی که قرار بود تیم‌های شهرداری قروه و روستایی عشایری لردگان آخرین مسابقه روز سوم گروه دوم را برگزار کنند اما این مسابقه برگزار نشد تا پرونده گروه دوم بسته شود.

دیدار تیم‌های شهرداری قروه و روستایی عشایری لردگان در حالی برگزار نشد که هر دو تیم پیش از این مسابقه از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند و نتیجه این مسابقه تاثیری در صعود دو تیم نداشت و به نظر می‌رسد هر دو تیم برای صرفه جویی در هزینه‌های خود پیش از برگزاری مسابقه امروز، قم را ترک کرده باشند.

تیم فوتسال جنوب شرق تهران نیز امروز در مسابقه‌ای نفس گیر با نتیجه ۵ بر ۴ برابر پیروزی کامیاران به پیروزی رسید تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نماینده کردستان نیز با وجود این شکست به عنوان تیم دوم گروه به نیمه نهایی رسید تا در این مرحله منتظر تیم نخست گروه دیگر باشد.

تیم فوتسال چنوب شرق تهران در هر ۳ مسابقه دور گروهی برابر حریفان خود به پیروزی رسید تا با اقتدار به نیمه نهایی برسد البته به نظر می‌رسد ۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی چندان در پی قهرمانی در این مسابقات نباشند زیرا کسب جواز صعود به لیگ دسته اول، مهم‌ترین هدف آن‌ها بوده است.

این مسابقات هم اکنون در سالن کارگزان قم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4pqi.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما