يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 23430

پیروزی تیم فوتسال جنوب شرق تهران برابر نماینده لردگان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال جنوب شرق تهران در روز نخست مسابقات فوتسال بانوان کشور درقم برابر نماینده لردگان به پیروزی رسید.
پیروزی تیم فوتسال جنوب شرق تهران برابر نماینده لردگان
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که از صبح امروز در سالن مریم قم آغاز شده است با برگزاری یک مسابقه دیگر ادامه یافت و تیم فوتسال جنوب شرق تهران موفق شد تیم فوتسال روستایی و عشاویری لردگان را از پیش رو بردارد.

در این مسابقه تیم جنوب شرق تهران موفق شد نماینده لردگان را به نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و گام بلندی به صعود به لیگ دسته اول بردارد.

نماینده تهران با کسب این پیروزی با ۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم پیروزی کامیاران در رده دوم جدول قرار گرفت و برای نهایی کردن صعود خود به لیگ دسته اول باید در بازی فردا برابر شهرداری قروه به پیروزی برسد.

تیم فوتسال روستایی عشایری لردگان نیز فردا از ساعت ۱۰ صبح به دیدار تیم پیروزی کامیاران می‌رود و در صورتی که نتواند حریف قدرتمند خود را شکست دهد از راهیابی به لیگ دسته اول باز می‌ماند.

از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز نیز تیم‌های شهرداری دزفول و تربیت بدنی اندیمشک برابر هم صف آرایی کرده‌اند و سرانجام از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم آبادگران قم میزبان رقابت‌ها مقابل پرنیان رودسر به میدان می‌رود.

بهشید صادقی از استان اصفهان به عنوان نماینده کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و فروزان کاکاوند به عنوان نماینده کمیته داوران در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgab5.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما