سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 23542

جنوب شرق تهران برابر پیروزی کامیاران به پیروزی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال جنوب شرق تهران در روز سوم مسابقات فوتسال بانوان کشور در قم برابر پیروزی کامیاران به پیروزی رسید.
جنوب شرق تهران برابر پیروزی کامیاران به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، در آغاز مسابقات روز سوم پیکارهای فوتسال بانوان کشور در قم تیم فوتسال بانوان جنوب شرق تهران با پیروزی بر نماینده کردستان به عنوان تیم نخست گروه دوم راهی نیمه نهایی شد

تیم فوتسال جنوب شرق تهران در دیدار امروز خود برابر پیروزی کردستان موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی نیمه نهایی شود.

تیم فوتسال پیروزی کامیاران با این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد تا حریف تیم نخست گروه دیگر شود.

هر دو تیم پیش از این صعود خود را به لیگ دسته اول فوتسال کشور جشن گرفته بودند و در مسابقه‌ای تشریفاتی و تنها برای شناسایی تیم‌های اول و دوم گروه به میدان رفتند.

زهرا اتابکی (۲گل)، فاطمه قوچی، زهرا داوری و زهرا ذوالقدری برای تیم جنوب شرق تهران و ثنا صادقی (۲گل) و نوشین نعیمی (۲ گل) برای تیم فوتسال پیروزی کامیاران گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های فوتسال روستایی عشایری لردگان و شهرداری قروه در مسابقه‌ای تشریفاتی که تاثیری در صعود دو تیم ندارد به میدان رفته‌اند.

پس از برگزاری این مسابقه نیز، دیدارهای حساس گروه نخست در سالن کارگران قم برگزار می‌شود در حالی که هر ۴ تیم حاضر در گروه نخست، شانس صعود به لیگ دسته اول را دارند.

تیم‌های پرنیان رودسر و تربیت بدنی اندیمشک از ساعت ۱۳ و آبادگران قم و شهرداری دزفول از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به دیدار هم می‌روند در حالی که نماینده قم با یک تساوی نیز دسته اولی می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcf0td0.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما