يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 23399

آبادگران قم امروز به مصاف پرنیان رودسر می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان آبادگران قم امروز در آغاز مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن مریم قم به مصاف پرنیان رودسر می‌رود.
آبادگران قم امروز به مصاف پرنیان رودسر می‌رود
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال بانوان کشور از امروز به میزبانی سالن مریم قم آغاز می‌شود و ۸ تیم بر‌تر کشور با هدف صعود به لیگ دسته اول به پیکار می‌پردازند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم که میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد تلاش می‌کند با استفاده از امتیاز میزبانی، یکی از چهار تیم صعود کننده به لیگ دسته اول باشد.

شاگردان نرگس رضایی در تیم آبادگران قم امروز در نخستین بازی خود از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن مریم قم به دیدار تیم فوتسال پرنیان رودسر می‌روند و برای افزایش بخت خود برای صعود نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی نخست دارند.

آبادگران که در دور نخست در دو مرحله رفت و برگشت در شهرهای نکا و کامیاران موفق به کسب جواز صعود شد، تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به مرحله نخست انجام داده و امیدوار است این تغییرات سبب افزایش وزن فنی این تیم شود.

با انجام قرعه کشی توسط کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، تیم آبادگران قم با تیم‌های پرنیان رودسر، شهرداری دزفول و تربیت بدنی اندیمشک همگروه شده است در حالی که از این گروه ۲ تیم به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود می‌کنند.

پیروزی کامیاران، آبادگران قم، شهرداری دزفول، شهرداری قروه، جنوب شرق تهران، روستایی عشایری لردگان، تربیت بدنی اندیمشک، پرنیان رودسر، ۸ تیم حاضر در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، تیم بانوان آبادگران قم در این مسابقات با ترکیب ۹ نفره زهرا ایمانی راد، زهرا قربانی، شیرین اسماعیلی، طاهره شکری،، مهناز فرهانی، نرگس قبادی و زینب ظهوری، مریم رهیده و‌ام البنین مویدی با مربیگری نرگس رضایی و سرپرستی الهام اسحاقی شرکت می‌کند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم که در مرحله برگشت مسابقات مرحله گروهی در کامیاران کردستان به میدان رفته بود سرانجام توانست پس از تیم پیروزی کامیاران عنوان دومی گروه را به دست آورده و به مرحله دوم صعود کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1md0.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما