يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 22494
معاون فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم:

نخستین نرم افزار کتابخوان نور در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:معاون فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم گفت: نخستین نرم افزار اندرویدی کتابخوان نور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی و رونمایی می‌شود.
نخستین نرم افزار کتابخوان نور در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد باقر خوانساری در جمع خبرنگاران با معرفی نخستین نرم افزار اندرویدی کتابخوان نور، اظهار کرد: نخستین نرم افزار اندرویدی کتابخوان نور به عنوان واسطی برای ارائه کتب اسلامی در حوزه علوم اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی و رونمایی می‌شود.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: این نرم افزار قالبی برای مجموعه دیتاهای موجود در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد دارند دیتاهای خود را در قالب اندروید عرضه کنند می‌توانند از این نرم افزار بهره ببرند.

وی با بیان اینکه نسخه نهایی این نرم افزار پس از ۶ ماه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد، گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www. noorsoft. Org این نرم افزار را دانلود و بر روی سیستم عامل اندروید نصب کنند.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۴۲ عنوان کتاب بر روی این نرم افزار نصب شده است، تصریح کرد: این نرم افزار به صورت روزانه ارتقا پیدا می‌کند و در تلاش هستیم که هر هفته ۲۰ جلد کتاب به کتاب‌های موجود اضافه شود.

حجت الاسلام خوانساری با اشاره به محتوای کتب نصب شده روی این نرم افزار خاطرنشان کرد: آثار اندیشمندان و بزرگان، تاریخ، جغرافیا، پیامبران الهی، چهارده معصوم، اصول فقه، پژوهش، حج و زیارت، حدیث و علوم حدیثی، احکام شرعی، اخلاق، ادعیه و مناجات از جمله موضوعات این کتب است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcayynu.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما