قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: امیدوارم چنین موضوعاتی در جامعه ما تکرار نشود مسئولان زمینه ارتکاب چنین جرایمی را از بین ببرند و نسبت به موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر اهمیت بیشتری از خود نشان بدهند.
هشدار نسبت به از دست رفتن شهید خلیلی‌ها باید در دل تاریخ اسلامی زنده بماند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی یکشنبه شب در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مدرسه معصومیه با اشاره به اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی ضروری است اظهار کرد: این موضوع در بسیار از کشورهای مسلمان به صورت جدی پیگیری می‌شود ولی متاسفانه در کشور ما این موضوع با کاستی‌های بسیار زیادی روبه رو است.

وی با اشاره به اینکه حادثه شهید خلیلی بسیار تلخ بود، عنوان کرد: اگر این موضوع در جامعه کم رنگ جلوه داده شود متخلفان جرات بیشتری پیدا می کنند و هنجارهای جامعه را زیر پا می‌گذارند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هیچ به خاطر ندارم یک آمر به معروف در یک جامعه اسلامی به قتل رسیده باشد، تصریح کرد: مقام این شهید بسیار بالاست و ما باید به این موضوعات اهمیت نشان بدهیم و هیچ کاستی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه باید قوه قضاییه به این موضوع رسیدگی کند، خاطر نشان کرد: باید مسئولان امر به صورت قاطع برخورد کنند تا دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم زیرا این اتفاقات در شان یک نظام اسلامی نیست.

این مرجع تقلید گفت: باید نام این هشدار نیز در دل تاریخ اسلامی زنده بماند تا همگان بدانند جامعه شیعی نسبت به این اتفاقات بی اهمیت نیست.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم چنین موضوعاتی در جامعه ما تکرار نشود مسئولان زمینه ارتکاب چنین جرایمی را از بین ببرند و نسبت به موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر اهمیت بیشتری از خود نشان بدهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvtd0.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما