سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 22539
مدیرکل شهری استانداری قم:

بسته حمایتی دولت مشکلات شوراها را حل می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل شهری شوراهای استان قم گفت: شوراها با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و امیدواریم با با ارائه بسته حمایتی دولت، بخشی از این مشکلات حل و خدمات شوراها ارتقاء یابد.
بسته حمایتی دولت مشکلات شوراها را حل می‌کند
به گزارش قم نیوز، همایش بزرگداشت روز ملی شورا‌ها صبح امروز در سالن معصومیه استانداری قم با حضور احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار و استاندار قم برگزار شد.

مهدی متقیان در این همایش با اشاره به وظیفه خطیر شورا‌ها اظهار کرد: شورا‌ها ۷ بند از قانون اساسی را به خود ارتباط داده‌اند و امروز شاهد این هستیم که شورا‌ها در میان مردم وظیفه خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

مدیر کل شهری شوراهای استان قم افزود: شورا‌ها یک نهاد مردمی هستند که رهبر معظم انقلاب تشکیل شورا‌ها را سبب جلوگیری از تک فکری می‌دانند و از سوی دیگر اگر تعامل میان مسئولان و شورا‌ها افزایش پیدا کند سبب افزایش عملکرد مثبت در شهر می‌شود که در این میان شهر قم هنوز به سمت شورا یاری پیش نرفته است که امیدواریم این امر صورت گیرد.

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به نامگذاری امسال دولت بسته‌های حمایتی خود را به شورا‌ها ارائه کند که این امر سبب ارتقا بخشی به نقش شورا‌ها در شهر‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaomnu.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما