چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 22562

برگزاری جشنواره اعتکاف با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر علمی جشنواره بین‌المللی علمی فرهنگی اعتکاف گفت: جشنواره بین المللی اعتکاف ۱۸ اردیبهشت ماه در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره اعتکاف با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین رضا مختاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین جشنواره بین‌المللی علمی فرهنگی اعتکاف با اشاره به اینکه امسال سومین جشنواره اعتکاف با رویکرد علمی برگزار می‌شود اظهار کرد: جشنواره اول به صورت ادبی و جشنواره دوم به صورت هنری برگزار شد و جشنواره سوم به دلیل اینکه علمی است به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

دبیر علمی جشنواره بین‌المللی علمی فرهنگی با اشاره به اینکه این جشنواره با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود خاطر نشان کرد: این جشنواره ۱۸ اردیبهشت ماه در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) ساعت ۱۶:۳۰ با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این جشنواره مقاله ، ۳۰ کتاب و ۵ پایان نامه رسیده است تصریح کرد: اعتکاف در روایات شیعه و سنی ، اعتکاف در کتاب‌های فقهی شیعه و سنی، اعتکاف در مذاهب اسلامی ، اعتکاف در ادیان دیگر، کتاب‌شناسی اعتکاف مورد اشاره قرار گرفته شده است.

مختاری گفت: اعتکاف در آثار آیت الله جوادی آملی بخشی از موضوعات کتاب‌هایی است که به این جشنواره رسیده است و به صورت مفصل در زمان مشخصی چاپ می شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgxn9x.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما